لوگو پروان آکادمی

معرفی بهترین کتاب‌های یادگیری زبان ترکی استانبولی

در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین کتاب‌های یادگیری زبان ترکی استانبولی بیشر آشنا کنیم. در ادامه به معرفی سه مجموعه از کتب قدرتمند برای آموزش زبان ترکی استانبولی میپردازیم با ما همراه باشید.

اگر هیچ گونه آشنایی با زبان ترکی استانبولی ندارید به هیچ عنوان نگران نباشید زیرا قسمت‌های گوناگون این کتاب کمک می کند تا کاربردی زبان ترکی استانبولی را آموزش بگیرید. آموزش مکالمه، گرامر، مهارت نوشتاری و شنیداری در این کتاب به شیوه ای اثر بخش انجام شده است و کمک می‌نماید تا به طور کامل بر مهارت‌های چهارگانه زبان ترکی مسلط شوید. متدآموزشی این کتاب به گونه ای تدوین شده است که شما بر موضوعات کلی مسلط شوید و پس از پایان هر دوره نتیجه دلخواه خویش را کسب نمایید.

کتاب تمرین تمام قسمت‌های کتاب اصلی را پوشش می‌دهد و با ارائه تمرین‌های کاربردی برای قسمت‌های گوناگون کمک مینماید تا نکات آموزشی هر درس را به خوبی آموزش بگیرید. موضوعات و سرفصل‌های این کتاب به طوری گزینش شده است که شما برای رویارویی با موقعیت های گوناگون به خوبی فراهم مینماید. بخش‌های متنوع ضمن مکالمه و تمرین‌های مرتبط با آن ترس گفت و گو و صحبت کردن شما به زبان ترکی را به خوبی از بین میبرد.

جمع آوری تمام نکات گرامری هر درس در قالب یک قسمت مجزا به سادگی همه قواعد دستوری و ساختار گرامری زبان ترکیه‌ای را به روشی ساده در اختیار شما قرار میدهد تا با یک نگاه به سادگی بتوانید قواعد گرامری ترکیه‌ای را مرور نمایید.در هر سطحی از این مجموعه شما تمام واژگان ضروری برای مکالمه و نوشتن را به خوبی یاد خواهید گرفت. آموزش واژگان از طریق تصاویر کمک مینماید تا به بهترین روش آن‌ها را به خاطر بسپارید. همین طور تطابق سرفصل‌ها و محتوای آموزشی این کتاب‌ها با فرهنگ و زبان مردم ترکیه‌ای اثربخشی این کتاب‌ها را بالا برده است.

اگر قصد دارید به هر علتی اعم از مهاجرت، تحصیل و یا شغل به کشور ترکیه سفر نمایید خوب است در برنامه‌هایتان وقتی را برای آموزش ترکی استانبولی اختصاص دهید. علی رغم باور عموم، مردم کشور ترکیه تسلط بسیار کمی را به انگلیسی دارند و شما بایستی بتوانید برای ارتباط با آنان در فرودگاه، فروشگاه و سایر موقعیت‌ها به زبان اصلی خودشان، زبان ترکی استانبولی مکالمه نمایید. یادگیری زبان ترکی استانبولی با کمی دقت و تمرین زبان ساده‌ای است و تنها کافیست با گزینش بهترین کتاب‌های یادگیری زبان ترکی استانبولی سطح بندی شده به طور خودآموز و یا با کمک یک معلم این زبان را به راحتی فرا گیرید. در این مقاله میخواهیم سه مجموعه عالی کاربردی ویژه آموزش زبان ترکیه‌ای را به شما معرفی نماییم.

کتاب Istanbul Course Books

کتاب Istanbul Course Books درواقع تحت عنوان دوره آموزشی کامل 5 سطحی برای آموزش زبان ترکی استانبولی از سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته برای زبان آموزانی که آشنایی‌ای با زبان ترکی استانبولی ندارند خیلی مناسب می‌باشد. هر سطحی دارای کتابی اصلی، کتاب تمرین و CD فایل‌های صوتی میباشد.

ه

هر کتاب از 6 درس تشکیل شده است و هر درس قسمت‌های گوناگونی برای یادگیری مکالمه، گرامر و نوشتار و مهارت شنیداری میباشد. در آخر هر درس فهرست واژگان جدید جمع آوری شده است که کمک می‌نماید تا شما سریع و راحت لغات تازه را فرا گیرید. روش آموزشی کتاب Istanbul Course Books سرگرم کننده است و برای زبان آموزانی که میخواهند به صورت خودآموز زبان ترکی استانبولی را یاد بگیرند مناسب و کاربردی میباشد. درس‌ها و محتوای این کتاب نشان دهنده فرهنگ و همچنین طرز تفکر مردم کشور ترکیه میباشد در نتیجه شما را کمک کرده تا قبل از سفر به ترکیه با فرهنگ آن آشنا شده و همچنین زبان ترکیه‌ای را کاربردی‌تر آموزش ببینید. این کتاب به وسیله اساتید معروف و حاذق زبان ترکی استانبولی تالیف شده است، پس بنابراین شما با مجموعه‌ای علمی و استاندارد مواجه هستید.

کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی Yedi Iklim

اگر قصد دارید به صورت جدی آموزش و یادگیری زبان ترکی استانبولی را آغاز نمایید و بی تردید مجموعه کتاب‌های Yedi Iklim انتخابی مناسب و مطمئن میباشد. کتاب‌های Yedi Iklim یک دوره کامل آموزش مهارت‌های مرتبط به زبان ترکی استانبولی در سه سطح مبتدی، سطح متوسطه و پس از متوسطه میباشد. هر سطح از این دوره دارای کتاب اصلی، کتاب تمرین و همچنین CD فایل های صوتی می‌باشد.

ویرایش جدید این مجموعه بر طبق استاندرادهای آموزشی اروپا تدوین شده است و همه‌ی مهارتهای مورد نیاز برای گرامر، واژگان، مکالمه و تمرینات مرتبط به آن را برای زبان آموزان مبتدی ارائه میدهد.

اگر هیچ گونه آشنایی با زبان ترکی استانبولی ندارید نگران نباشید زیرا قسمت‌های گوناگون این کتاب کمک می‌نماید تا به روشی کاربردی زبان ترکی را بیاموزید.همچنین میتوانید برای یادگیری بهتر از پکیج آموزش زبان ترکی نیز استفاده کنید این پکیج به صورت ویدیویی در آکادمی پروان تولید شده است که از صفر کتاب استانبول رو در داده ایم.

آموزش مکالمه، گرامر، مهارت نوشتاری و شنیداری در این کتاب به روشی اثر بخش انجام شده است و کمک می‌نماید تا به طور کامل بر مهارت‌های چهارگانه ترکی تسلط یابید. روش آموزشی این کتاب طوری تدوین شده است که شما میتوانید بر موضوعات کلی تسلط یابید و پس از اتمام هر دوره نتیجه دلخواه خود را کسب نمایید.

کتاب تمرین همه قسمت‌های کتاب اصلی را پوشش میدهد و با ارائه تمرین‌های کاربردی برای قسمت‌های گوناگون کمک می‌نماید تا نکات آموزشی هر درسی را خوب بیاموزید. سرفصل‌های این کتاب طوری گزینش شده است که شما را برای مواجه شدن با موقعیت‌های گوناگون به خوبی آماده مینماید. بخش‌های متنوع برای مکالمه و تمرینات مرتبط با آن ترس مکالمه شما به زبان ترکی استانبولی را به خوبی رفع میکند.

جمع آوری همه نکات گرامری هر درسی در قالب بخشی مجزا به آسانی همی قواعد دستوری و ساختار گرامری زبان ترکی را به روشی ساده در اختیار شما قرار میدهد تا به آسانی قواعد گرامری زبان ترکی استانبولی را مرور کنید.در هر سطح این مجموعه شما تمام واژگان ضروری برای مکالمه و نوشتن را به خوبی می‌آموزید. آموزش واژگان از طریق تصاویر کمک مینماید تا به بهترین روش آن‌ها را به خاطر بسپارید. همینطور انطاباق محتوای آموزشی این کتاب با فرهنگ و زبان مردم ترکیه تاثیر این کتابها را بسیار بالا برده است.

کتاب‌ Yeni-Hitit

درواقع کتاب‌های Yeni-Hitit  از جمله بهترین کتاب‌های یادگیری زبان ترکی استانبولی است که با بیش از 20 سال تجربه دانشگاه آنکارا و مرکز تحقیقات تومر می‌باشد. این مجموعه کتاب‌ها در سه سطح به صورت کامل زبان آموزان را با فرهنک و همچنین زبان ترکی آشنا کرده و به روشی کاربردی از پایه‌ای ترین مسائل همانند الفبای ترکی تا مبحث پیشرفته را می‌آموزد. هر سطحی دارای کتابی اصلی و یا کتاب دانش آموز، کتاب تمرین و کتاب راهنمای معلم می‌باشد.

هر کتابی از 12 درس تشکیل شده است و هر درسی شامل 3 بخش میباشد. متن و محتوای آموزشی هر درسی در قسمت‌ها و فعالیتهای گوناگون مطابق با هر سطحی همه مهارت‌های ضروری زبان ترکی را پوشش میدهد. موضوعاتی همانند ارتباطات، کار، تعطیلات از سرفصل های سطح های گوناگون این کتاب میباشد که تلاش مینماید با ارائه محتوای کاربردی زبان آموزان در موقعیت های گوناگون بتوانند به خوبی ارتباط برقرار نمایند. قسمت‌های گوناگون برای درک مطلب، خواندن، اصطلاحات، مکالمه، شنیدن و نوشتن را به روشی مفید ارائه داده و سطح دانش زبان آموزان را به طور چشم گیری افزایش میدهد. تمرین، فعالیتها و سرفصلها به گونه ای گزینش شده که برای زبان آموزان خارجی به خوبی قابل درک و فهم باشد. از سوی دیگر تدوین قسمت‌های گوناگون برای یادگیری مهارت مکالمه به همراه جملات ضروری و کاربردی شما را بیشتر از قبل به مهارت مکالمه مسلط مینماید. این مجموعه به عنوان دوره آموزشی کامل و تاثیر گذار در سراسر جهان توسط زبان آموزان ترکی استانبولی مورد استفاده قرار می گیرد.

کتاب های  istanbul

این مجموعه  یکی از بهترین  کتاب های یادگیری ترکی استانبولی  میباشد که در این کتاب شما با مهارت های گفتاری ، شنیداری ، درک مطلب و نوشتار اشنا خواهید شد این کتاب دارای سه بخش اصلی لغت ،متن و دستور زبان میباشد که به شما اصطلاحات و گرامر را آموزش میدهد. این کتاب به دلیل اینکه مطالب را به صورت کلی بیان کرده است و جزئیات خیلی خیلی ریز را مانند کتاب هیتیت بیان نکرده است زبان آموزرا خسته نمیکند و زبان آموز پیشرفت سریع تری در زمان کمتری کسب میکند.

کتاب istanbul a1  دوره مقدماتی برای زبان آموزان مبتدی میباشد که هدف این کتاب اشنایی و آموزش نکات اولیه و پایه به زبان آموز است که زبان آموز بعد از تمام کردن این کتاب میتواند خود را به  ترکی معرفی کند و با دیگران سلام و احوالپرسی کند و مطالب بسیار دیگری که بسیار مفید و کاربردی میباشد.

دانلود کتاب istanbul a2 این کتاب ادامه کتاب istanbul a1  میباشد که دوره پیشرفته تر محسوب میشود شما در این کتاب مفاهیم کاربردی و مهمتری را به صورت پیشرفته یاد خواهید گرفت و با تکرار و تمرین میتوانید دوره های یادگیری این زبان را به راحتی پشت سر بگذارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک‌های مشخص شده کلیک نمایید.

یادگیری زبان ترکی استانبولی، آزمون یوس ، زبان ترکی استانبولی ،اخذ اقامت ترکیه

 آموزش زبان ترکی استانبولی ، فواید اخذ اقامت در کشور ترکیه ، دانشگاه لقمان حکیم آنکارا ، جاذبه‌های گردشگری ترکیه ، یادگیری زبان ترکی استانبولی چقدر طول می‌کشد؟ ، غذاهای ترکیه‌ای

49 پاسخ

  1. سلام وقت شما به خیر باشه من میخوام زبان ترکی رو به صورت مکالمه ای از صفر شروع کنم چه کتابی را پیشنهاد میکنید؟

  2. سلام وقت شما به خیر ممنون که چند قسمت از آموزش های رایگان زبان انگلیسی رو برای ما گذاشتید خیلی استفاده کردیم

  3. Great beat ! I wish to apprentice at the same time as you amend your site, how can i subscribe for a weblog site?
    The account aided me a acceptable deal. I had been tiny bit
    acquainted of this your broadcast offered bright transparent idea

  4. Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account
    it. Look advanced to far added agreeable from you! However, how could we communicate?

  5. Today, while I was at work, my cousin stole my iphone and tested to see if it can survive a thirty foot drop, just so she can be a youtube sensation. My apple ipad is
    now destroyed and she has 83 views. I know this is completely off topic but I
    had to share it with someone!

  6. I am now not certain where you’re getting your information, however
    good topic. I needs to spend a while studying much more or working out more.

    Thank you for wonderful info I was searching for this info for my mission.

  7. Spot on with this write-up, I really believe that this web
    site needs a lot more attention. I’ll probably
    be returning to see more, thanks for the advice!

  8. What’s up every one, here every one is sharing these experience, therefore it’s good to read this website, and I used to pay a quick visit this weblog every day.

  9. Hey there just wanted to give you a quick heads up. The text in your
    post seem to be running off the screen in Firefox. I’m not sure if
    this is a format issue or something to do with browser compatibility but I figured I’d post
    to let you know. The style and design look great though!
    Hope you get the issue resolved soon. Kudos

  10. Every weekend i used to pay a quick visit this web site, as i want enjoyment, since this this website conations actually pleasant funny stuff too. Kristin Kelvin Natascha

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *