لوگو پروان آکادمی

استودیو ضبط فیلم در کرج :

اگر در زمینه کاری و رشته خود استاد معلم یا حرفه ای هستید و بدنبال آموزش دادن با کیفیت و موثر به بقیه هستید حتما ساخت فیلم آموزشی را در نظر گرفته اید. ولی باید در نظر داشته که اگر می خواهید در این زمینه موفق شوید و تجارت خود را از سایر رقبا متمایز کنید باید به روز باشید و سعی کنید یک فیلم آموزشی با بهترین ابزار و فناوری بسازید. . به طوری که مخاطبان شما اهمیت کار و حرفه ای بودن شما را درک کنند.




استودیو ضبط فیلم در کرج :

بسیاری از اساتید  به روش های قدیمی و سنتی علاقه مند هستند و به دلایلی وقت و هزینه برای ضبط فیلم آموزشی در رشته خودشان را با استفاده از به روزترین فن آوری ها مانند ضبط در استودیو کروماکی  یا ضبط صدا و فیلم در استودیوهای حرفه ای و تاثیر جلوه های ویدئویی و فیلم را و محبوبیت اینگونه آموزش ها را جدی نمی گیرند. و اگر هم این کار را انجام دهند صرفا یک فیلم سطحی و بی کیفیت از نظر صدا و نور تهیه می کنند و سعی در ساخت یک فیلم آموزشی موثر را ندارند.

استودیو فیلم آموزشی در کرج :

در مورد آموزش به روش جدید و ابتکاری و تأثیر فیلم های آموزشی بر دانشجوها و شاگردان دلایلی رو ذکر کردیم. روشن هست که هر روش فیلم برداری برای آموزش موثر نیست و عمدتا تأثیر منفی دارد. به طور مثال  یک استاد زبان تلاش میکند گرامر زبان انگلیسی را  در قالب ویدیوی آموزشی ضبط کند .اما استفاده ازدوربین های بی کیفیت و صدای نامناسب باعث میشود نه تنها مخاطب جذب نشود بلکه یک تاثیر منفی ایجاد کند.

ویژگی های استودیوی ضبط فیلم :

داشتن نورپردازی مناسب زیرا این امر در کیفیت فیلم های گرفته شده تاثیر مستقیم دارد . نبود نور کافی باعث میشود که کیفیت فیلم ها پایین آمده و برای مخاطب جذابیت خاصی نداشته باشد.از دیگر مواردی که در ارائه یک ویدیوی با کیفیت مهم میباشد. استفاده از پرده های ابی و سبز و تکتیک کروماکی میباشد تا با استفاده از این ابزارها بتوانید بک گراند مناسب فیلم خود را در پشت صفحه جایگذاری کنید.

4 ویژگی استودیو ضبط فیلم آموزشی :

  • نورپردازی مناسب و عالی
  • مجهز بودن استودیو به دوربین های فیلمبرداری با کیفیت
  • دارا بودن میکروفن استاندارد و قوی برای ضبط صدا
  • مجهز به پرده سبز و تکنیک کروماکی

اجاره استودیو ضبط فیلم در کرج :

نورپردازی مناسب و عالی
استفاده از تکنیک کروماکی و پرده سبز
امکان اجاره به صورت ساعتی و روزانه و ماهیانه به همراه امکانت کامل با  قیمت مناسب
سهولت دسترسی به لوکیشن مورد نظر
ساخت تیزرهای آموزشی و تهیه پکیج های آموزشی انلاین

هزینه ضبط فیلم در استودیو :

برای ضبط فیلم های آموزشی یا تولید محتوا در استودیو بستگی به ساعت و یا امکاناتی که لازم دارید هزینه های مختلفی دارد شما میتوانید برای دریافت مشاوره و استعلام هزینه ها با شماره ای که درج شده است تماس بگیرید و مشاوره و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

امکانات استودیو ضبط فیلم در کرج :

فیلمبرداری فور کی/ اتاق آکوستیک کامل / پرده کروماکی/ صدابرداری حرفه ای
هاشف یقه ای سن هایزر/ نمایشگر لمسی86 اینچ / نور به همراه پانتوگراف / عکاسی در دو فوم
به همراه تیم حرفه ای تصویربردار /تدوینگر /نورپرداز

استودیو ضبط فیلم آموزشی در کرج :

اجاره استودیو برای ضبط فیلم های آموزشی و مجازی با بهترین تیم حرفه ای در استودیو پروان.

تعرفه استودیو ضبط صدا :

بسته به اینکه شما چه مدت زمانی قصد اجاره استودیو و چه مکاناتی را دارید تعرفه و هزینه اجاره متفاوت میباشد شما میتوانید با شماره ای که در صفحه موجود است تماس بگیرید و راهنمایی های لازم و مشاوره دریافت کنید.

صدابرداری در کرج :

استودیو صدا و فیلم پروان با دارا بودن تجهیزات کامل و تیم حرفه ای با قیمت مناسب در خدمت شما دوستان عزیز میباشد امکان اجاره به صورت ساعتی و ماهیانه با قیمت مناسب وجود دارد .

اجاره استودیو ضبط فیلم آموزشی :

همراه و مشاور شما در تولید فیلم های آموزشی با کادر مجرب

  • ضبط صدا و فیلم با بهترین کیفیت
  • استفاده از نمایشگر لمسی و قابلیت نمایش اسلاید ها
  • ارائه خروجی با کیفیت و متناسب با نیاز شما

استودیو برگزاری کلاس آنلاین

استودیو پروان آماده برگزاری کلاس های آنلاین شما(کلاسهای کنکور-کلاسهای زبان-لایو زنده و…) برگزاری وبینار-با قیمتی بسیار مناسب در محیطی خوب با تجهیزات مناسب از لحاظ دوربین وپنل تاچ و نورپردازی وصدابرداری خوب با دسترسی آسان  در کرج میباشد
برای ضبط کلاسهای آنلاین و وبینار های آنلاین خود قبل هر کاری با ما تماس بگیرید
ما با تجربه چندین دوره برگزاری کلاسهای آنلاین میتوانیم از صفر تا صد در کنار شما برای برگزاری کلاسها باشیم
اگر هیچ اطلاعاتی راجع به چگونگی برگزاری کلاس آنلاین-لایو زنده-وبینار آنلاین ندارید حتما با ما تماس بگیرید

تعرفه استودیو کروماکی

استودیو کروماکی یا همان پرده یکی از خدمات آکادمی پروان میباشد که برای اجاره استودیو کروماکی باید از قبل رزرو انجام دهید.
داشتن یک استودیو خوب با امکانات حرفه ای همیشه یکی از دغدقه های مهم برای فعالان تولید محتوا بوده استودیو پروان تلاش کرده یک محیط خوب و حرفه ای را برای برنامه سازان عکاسان تصویر برداران شرکت های تبلیغاتی به وجود آورد.
استودیو پروان با مساحت 4*5و ارتفاع 3.5متر سعی کرده محیطی خوب برای فعالان در عرصه تولید محتوا فراهم آورد در این استودیو 3پرده سبز و قرمز وخاکستری برای ضبط تصاویر استودیویی واستفاده از جلوه های ویژه قرارداده شده همچنین وجود عایق های صوتی مناسب و امکانات نورپردازی و صدا برداری مناسب این امکان را میدهد که بتوانید تجربه ای حرفه ای از ضبط را داشته باشید
استودیو کروماکی بسته به نوع ضبط میتواند قیمت های متفاوتی داشته باشد مثلا اگر ضبط 2دوربین یا 3دوربین بخواید یک قیمت دارد و ضبط تک دوربین هم یک قیمت اگر به صورت مداوم بخواهید کار انجام دهید یا فقط یک روز ضبط داشته باشید که مسلما اگه کار به صورت دائم باشد  قیمت مناسب تر خواهد بود. برای دریافت مشاوره و یا رزرو استودیو میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *