لوگو پروان آکادمی

معرفی 14 تا از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن های انگلیسی بهترین گزینه جهت یادگیری زبان انگلیسی به بهترین شکل هستند. همان طور که می دانید امروزه یادگیری زبان انگلیسی یک مزیت بزرگ به حساب می آید و می تواند در پیشرفت شغلی یا تحصیل در دانشگاه های خارج به شما کمک کند؛ به همین دلیل اکثر افراد تمایل دارند آن را به خوبی و به طور کامل یاد بگیرند. ممکن است به دلایل مختلف مانند مشغله های کاری یا وقت کم، بسیاری از افراد ترجیح بدهند از برنامه های انگلیسی یا اپلیکیشن های موجود برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی استفاده کنند، این اپلیکیشن ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند در کمترین زمان و با کیفیت بالا، زبان انگلیسی را به شما آموزش دهند. به جهت یادگیری مهارت های خواندن و تقویت املا، استفاده از برترین برنامه ها و اپلیکیشن های زبان انگلیسی می تواند یک مزیت بزرگ به حساب بیاید. اگر به دنبال برنامه های مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی هستید، ما در این قسمت بهترین و طرفدارترین آن ها را به شما معرفی می کنیم، به صورتی که مداومت در استفاده آن ها می تواند در یادگیری کامل انگلیسی به شما کمک کند. در ادامه این قسمت 15 برنامه آموزش زبان انگلیسی که باید امتحان کنید را به شما معرفی می کنیم.

 

1. اپلیکیشن دولینگو Duolingo

اپلیکیشن دولینگو Duolingo

اپلیکیشن دولینگو نیز یکی دیگر از اپلیکیشن های محبوب یادگیری زبان انگلیسی است که ممکن است بسیاری از افراد نام آن را شنیده باشند. این برنامه یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های انگلیسی به شماره می آید که شما می توانید برای یادگیری کلمات و دستور زبان انگلیسی از آن استفاده کنید. این برنامه بیشتر برای حفظ عبارات و کلمات مناسب است و برای افراد مبتدی که به تازگی اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کرده اند، می تواند مناسب باشد.

بیشتر بخوانید: آموزش حروف الفبای زبان انگلیسی+ نکات کاربردی

در حال حاضر دولینگو در دسته برنامه های انگلیسیِ شناخته شده و پرطرفدار طبقه بندی می شود که می توان از آن برای پیشرفت در انگلیسی و حفظ کلمات استفاده کرد. محیط گرافیکی این اپلیکیشن بسیار جذاب و دوستانه است و شما می توانید با اطمینان فراوان و صرف روزانه نیم ساعت وقت، به آسانی زبان انگلیسی را فرا بگیرید. همان طور که می دانید اولین مرحله برای شروع یادگیری زبان انگلیسی، یادگیری کلمات پایه و مهم آن است که این اپلیکیشن شرایطی را برای شما به وجود می آورد که بتوانید لغات حیاتی و مهم را یاد بگیرید و از آن ها برای صحبت کردن روزانه استفاده کنید.

2. اپلیکیشن لینگر دیر LingoDeer

اپلیکیشن لینگر دیر LingoDeer

لینگر دیر نیز جزء اپلیکیشن های انگلیسی مناسب برای افراد مبتدی تا سطح متوسط است، این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که کلمات را از سطح آسان به متوسط به شما یاد می دهد. علاوه بر این، اقدام به آموزش کلمات جدید کرده به طوری که فهم گرامر برای شما آسان تر می شود. بسیاری از زبان آموزان تمایل دارند درس های کوتاه و مفید را یاد بگیرند که این اپلیکیشن به همین صورت طراحی شده است و شما می توانید درس های کوتاه را به صورت مجموعه از پازل ها، فیلم ها و بازی ها آموزش ببینید. برای افرادی که به تازگی تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی کرده اند، این اپلیکیشن می تواند مناسب باشد؛ همچنین امکان تمرین مکالمه نیز در این اپلیکیشن وجود دارد و شما می توانید به خوبی مکالمه خود را تقویت کنید. در حال حاضر اپلیکیشن لینگر دیر جزء برنامه های انگلیسی محبوب بین اکثر زبان آموزان ایرانی مخصوصاً کسانی که سطح مبتدی هستند، است؛ این برنامه با محیط ساده و کامل خود می تواند برای تمامی افراد در هر سن و سالی از نوجوان تا میانسال مناسب باشد.

 بیشتر بخوانید: شیوه صحیح جمله سازی در انگلیسی

3. اپلیکیشن Drops

اپلیکیشن Drops جزء اپلیکیشن های انگلیسی بصری است که روی آموزش واژگان تمرکز دارد، در حال حاضر این برنامه با موضوعات مختلفی مانند اعضای خانواده، ملیت ها، غذا، رنگ ها و… اقدام به آموزش زبان انگلیسی به افراد می کند. در صورتی که برای یادگیری زبان انگلیسی مخصوصاً واژگان به دنبال یک برنامه سرگرم کننده هستید و تمایل دارید بدون خستگی، ساعت ها به یادگیری زبان بپردازید این اپلیکیشن مناسب شما است.

بسیاری از زبان آموزان معتقدند گرافیک و محیط این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که با تصاویر جذاب و محیطی شاد اقدام به آموزش زبان انگلیسی با بهترین استانداردهای روز جهان می کند. معمولاً برای افراد مبتدی یا نوجوانان که در ابتدای راه یادگیری زبان انگلیسی هستند، این اپلیکیشن می تواند یک گزینه مناسب باشد. علاوه بر این، به دلیل استفاده از جلوه های بصری، سبب می شود معنی واژگان تا مدت های طولانی در ذهن شما باقی بماند.

 

4. اپلیکیشن لرنیت Learnit

اپلیکیشن لرنیت Learnit

یکی از بهترین و استانداردترین پلتفرم های آموزش زبان که تمامی درس های آن به صورت منظم و طبقه بندی شده قرار دارند، اپلیکیشن لرنیت است، این اپلیکیشن به صورت اصولی و صحیح اقدام به آموزش زبان انگلیسی به شما می کند. محتوای این برنامه شامل 5 سطح

  • مقدماتی 1
  • مقدماتی 2
  • متوسطه 1
  • متوسط 2
  • پیشرفته

است.

افرادی که تمایل دارند زبان انگلیسی را از پایه تا پیشرفته یاد بگیرند، می توانند از این اپلیکیشن زبان انگلیسی استفاده کنند. توجه داشته باشید در حال حاضر بسیاری از افراد برنامه لرنیت را یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری مکالمه، گرامر، واژه، چالش گفتار، چالش شنیدار و چالش لغات در نظر می گیرند.

بیشتر بخوانید:  سلام به انگلیسی با بیش از 40 روش سلام کردن

شما می توانید بر اساس سطح و پایه خود هر کدام از قسمت های این اپلیکیشن را انتخاب کرده و به یادگیری اصولی زبان انگلیسی اقدام کنید. توجه داشته باشید در حال حاضر این برنامه به خوبی و با استفاده از بهترین تکنیک های روز جهان اقدام به ارائه آموزش زبان انگلیسی برای شما می کند. از دیگر مزیت های استفاده از برنامه لرنیت برای یادگیری زبان انگلیسی، نظم و سازمان یافته بودن این برنامه است که می تواند روند یادگیری شما را افزایش داده و در یادگیری هرچه بهتر زبان انگلیسی در کوتاه مدت به شما کمک می کند؛ پس همانطور که متوجه شدید، لرنیت یکی از منحصر به فردترین اپلیکیشن های انگلیسی و یادگیری کامل این زبان است.

5. اپلیکیشن زبانشناس

اپلیکیشن زبانشناس

در صورتی که از روش های سنتی و قدیمی آموزش زبان انگلیسی خسته شده اید، اپلیکیشن زبانشناس می تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. این اپلیکیشن با محتوای آموزشی جذاب و روش نوین آموزشی، اقدام به آموزش قسمت های مختلف زبان انگلیسی مانند لغات و گرامر برای شما می کنند. در حال حاضر این اپلیکیشن به دلیل استفاده از استراتژی های جدید یادگیری و کلمات و عبارات پیشرفته و مناسب، می تواند به راحتی و در کوتاه مدت زبان انگلیسی را به شما آموزش دهد.

برای افرادی که تمایل دارند زبان انگلیسی را به راحتی و در منزل آموزش ببینند پلتفرم زبانشناس می تواند یک گزینه ایده آل باشد. این نرم افزار می تواند برای افرادی که سطح مبتدی هستند و به تازگی تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی کرده اند، یک راهکار مناسب به حساب بیاید؛ همچنین به دلیل داشتن ساختار استاندارد و اصولی می تواند به صورت صحیح زبان انگلیسی را به شما یاد داده و شما را برای شرکت در آزمون های آیلتس یا تافل آماده کند.

این اپلیکیشن با دسته بندی مناسب و با برنامه ریزی های خاص خود می تواند برای یادگیری انگلیسی گزینه مناسبی شناخته شود، پس صورتی که به دنبال یافتن برنامه های انگلیسی مناسب جهت یادگیری این زبان در کوتاه ترین زمان ممکن هستید ما به شما اپلیکیشن زبانشناس را توصیه می کنیم.

 

6. اپلیکیشن همیار زبان

بدون شک زبان انگلیسی یکی از پرکاربردترین زبان های دنیاست که یادگیری آن می تواند به افزایش موفقیت شما کمک کند، در صورتی که تمایل دارید زبان انگلیسی را در خانه یاد بگیرید، اپلیکیشن همیار زبان می تواند در این راه به شما کمک کند. این اپلیکیشن به صورت قدم به قدم و از صفر تا صد کنار شما است و می تواند در تسلط به این زبان گزینه خوبی باشد. در حال حاضر اپلیکیشن همیار زبان جزء اپلیکیشن های کاربردی و مفید برای افرادی است که تمایل دارند زبان انگلیسی را به صورت کامل و در کمترین زبان زمان یاد بگیرند.

بیشتر بخوانید: زبان انگلیسی چیست و یاد گرفتن آن چه تأثیری در زندگی ما دارد؟

از جمله مهم ترین مزایای این پلتفرم می توان به ارائه آزمون آنلاین تخصصی زبان، استفاده از بهترین تکنیک ها برای یادگیری لغات و اصطلاحات و تعیین سطح زبان اشاره کرد. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید در هر ساعت از شبانه روز به آسانی اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کنید، این اپلیکیشن را می توان جزء منحصر به فردترین برنامه ها برای یادگیری قسمت های مختلف زبان انگلیسی نام برد.

هدف از ساخت این برنامه، آسان و لذت بخش کردن مسیر یادگیری زبان انگلیسی برای تمامی افراد در هر سن و سال و با هر سطحی است. به جهت یادگیری آسان زبان انگلیسی و پیشرفت در این زمینه همیار زبان جزء اپلیکیشن های انگلیسی مناسب برای شما است.

 

7. اپلیکیشن دهکده زبان

دهکده زبان یک اپلیکیشن جامع و کاربردی است که از انواع تصاویر گرافیکی و مطالب کامل و با کیفیت برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می کند. این اپلیکیشن می تواند در بهبود سطح زبان انگلیسی و پیشرفت در کمترین زمان، به شما کمک کند. در حال حاضر برنامه دهکده زبان تمامی دوره های آموزش خود را طبقه بندی کرده است و شما می توانید بر اساس سطح زبان خود اقدام به یادگیری و آموزش کنید. این اپلیکیشن می تواند برای افرادی که تمایل به یادگیری زبان به صورت غیر حضوری و در خانه دارند یک گزینه مناسب به حساب بیاید؛ علاوه بر این، داشتن مزیت های فراوان مانند بروزرسانی هفتگی و ماهیانه، استفاده از بهترین و مهم ترین کلمات و عبارات و استفاده از تصاویر انیمیشنی و گرافیکی مناسب می تواند نقش مهمی در پیشرفت هرچه بیشتر شما در یادگیری زبان انگلیسی و جلوگیری از خستگی زود هنگام داشته باشد. این اپلیکیشن می تواند برای تمامی افراد در هر سن و سال و در هر سطحی از زبان انگلیسی، کاربردی باشد.

در حال حاضر این برنامه توانسته است نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، شما می توانید برای افزایش دایره لغات خود و یادگیری سخت ترین کلمات از این برنامه استفاده کنید. در صورتی که تمایل به یادگیری زبان انگلیسی از پایه تا پیشرفت دارید، دهکده زبان به عنوان اپلیکیشن های انگلیسی پیشرفته و برنامه ریزی شده، می تواند به شما کمک کند.

 

8. اپلیکیشن Hello English: Learn English

اپلیکیشن Hello English: Learn English

این اپلیکیشن جزء پلتفرم های منتخب آموزش زبان انگلیسی است که در حال حاضر افراد زیادی در سراسر جهان از آن برای یادگیری زبان انگلیسی در موضوعات مختلف از جمله گرامر و لغات استفاده می کنند. از مهم ترین مزیت این اپلیکیشن می توان به کار کردن آن به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت اشاره کرد؛ این برنامه می تواند برای آموزش کودکان، گزینه خوبی باشد و سبب پیشرفت آن ها در کمترین زمان می شود.

در حال حاضر اپلیکیشن آموزش زبان Hello English برای افزایش پیشرفت و یادگیری بهتر زبان آموزان خود، از اخبار و ویدیوهای روزانه استفاده می کند که همین موضوع می تواند باعث افزایش پیشرفت در یادگیری بهتر زبان انگلیسی شود. به منظور تقویت زبان انگلیسی با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به صورت روزانه یک الی دو ساعت زمان گذاشته و پس از مدت کوتاهی شاهد پیشرفت چشمگیر در زبان انگلیسی باشید.

جالب است بدانید این اپلیکیشن قابلیت چت با ربات ها برای تقویت دانش زبانی را نیز دارد و به همین دلیل می توان آن را جزء یکی از برنامه های با کیفیت و کارآمد در حوزه یادگیری آسان و سریع زبان انگلیسی در نظر گرفت. در صورت نیاز به برنامه های انگلیسی موثر، می توانید اپلیکیشن Hello English را انتخاب کنید.

 

9. اپلیکیشن EF Hello

یکی از پر امتیازترین اپلیکیشن های انگلیسی در بین کاربران، اپلیکیشن EF Hello است، این اپلیکیشن برای تمامی سطوح طراحی شده است و برای یادگیری زبان، روی مکالمه تاکید می کند به همین دلیل کسانی که سطح مکالمه ضعیفی دارند می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. جالب است بدانید این برنامه توسط یک موسسه کوچک طراحی شده است ولی یک اپلیکیشن فوق العاده آزموده و کامل می باشد که شما با استفاده از آن، می توانید پیشرفت های زیاد و چشمگیری در انگلیسی به دست بیاورید.

این برنامه به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید از طریق چت با سیستم، صحبت و مکالمه خود را در کمترین زمان تقویت کنید. توجه داشته باشید این اپلیکیشن ترجمه فارسی ندارد ولی دارای جملات و کلمات بسیار ساده و قابل فهم است که شما می توانید به آسانی آن ها را یاد بگیرید. از دیگر امکانات این اپلیکیشن می توان به داشتن تمرین های تلفظ مکالمه، دیکشنری، دستیار هوشمند برای تمرین با زبان آموزان و…. اشاره کرد.

((جهت آموزش زبان انگلیسی کلیک کنید))

10. اپلیکیشن آموزش لغات ممراز Memrise

برای یادگیری مهم ترین لغات زبان انگلیسی یا لغات 23 زبان دیگر شما می توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. یکی از مهم ترین مواردی که زبان آموزان مخصوصاً افراد مبتدی باید به آن توجه داشته باشند، یادگیری لغات انگلیسی است که به این منظور می توانید از اپلیکیشن آموزش لغات Memrise استفاده کنید. این اپلیکیشن دارای دوره های متنوعی جهت یادگیری مهارت های زبان انگلیسی است که با استفاده از آن شما می توانید پیشرفت های چشمگیری در زبان انگلیسی به دست بیاورید.

از مهم ترین و جالب ترین مزیت این برنامه این است که با استفاده از روش های طنز و سرگرم کننده اقدام به آموزش زبان انگلیسی می کند و همین موضوع فرایند یادگیری زبان انگلیسی را در این اپلیکیشن ساده کرده و باعث می شود تا شما بتوانید در محیطی جالب و سرگرم کننده به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.

بسیاری از افراد تمایل دارند از برنامه هایی با محیط شاد و غیر تکراری اقدام به یادگیری لغات زبان انگلیسی کنند که این برنامه می تواند گزینه مناسبی برای این افراد باشد و بدون ایجاد خستگی یا بی حوصلگی، می توان به صورت روزانه و مرتب اقدام به یادگیری مهم ترین لغات زبان انگلیسی کرد.

 

11. اپلیکیشن Learn English Grammar

اپلیکیشن Learn English Grammar

یکی از مهم ترین قسمت های یادگیری زبان انگلیسی، گرامر و قواعد آن است که بسیاری از افراد در آن مشکل دارند؛ به همین منظور می توان از این اپلیکیشن برای یادگیری بهتر و سریع تر گرامر استفاده کرد. این اپلیکیشن یک ابزار رایگان و کاربردی برای یادگیری مهم ترین گرامرهای زبان انگلیسی در کوتاه ترین زمان ممکن است. جالب است بدانید برای تمامی زبان آموزان با سطوح مبتدی تا پیشرفته این برنامه مناسب است و افراد می توانند بر اساس سطح خود اقدام به یادگیری گرامر کنند.

در حال حاضر اپلیکیشن Learn English Grammar بیش از 100 گرامر مهم و کاربردی زبان انگلیسی را به روش ساده و آسان به شما آموزش می دهد. استفاده از ساده ترین توضیحات، مثال های فراوان و تصاویر گرافیکی رنگارنگ سبب یادگیری گرامر در محیط غیر کسل کننده و جذاب شده است، علاوه بر این، ارائه بیش از 2000 نمونه و سوال گرامری نیز سبب می شود تا زبان آموزان بتوانند به تدریج و به خوبی گرامر زبان انگلیسی را فرا گرفته و آن را فراموش نکنند.

به منظور یافتن ضعف های خود در قسمت های مختلف گرامر زبان انگلیسی و برطرف کردن آن ها، این اپلیکیشن می تواند یک گزینه مناسب باشد علاوه بر این، برای یادگیری مباحثی مانند اسم ها، ضمایر، انواع فعل، قیدها، صفات، عبارات و الگوها این برنامه می تواند جزء اپلیکیشن های انگلیسی منحصر به فرد به حساب بیاید.

 

12. اپلیکیشن آموزش تلفظ ELSA Speak

اپلیکیشن آموزش تلفظ ELSA Speak

به جرات می توان گفت اپلیکیشن ELSA Speak یکی از بهترین و کامل ترین برنامه ها برای یادگیری تلفظ صحیح کلمات و جملات انگلیسی است، یادگیری تلفظ کلمات از مهم ترین مراحل آموزش زبان انگلیسی است که می تواند در پیشرفت بهتر یادگیری این زبان به شما کمک کند. این اپلیکیشن از راه های کاربردی و استاندارد برای افزایش یادگیری و جلب نظر زبان آموزان استفاده می کند؛ در حال حاضر این اپلیکیشن را می توان جزء بهترین برنامه های انگلیسی برای یادگیری دقیق تلفظ کلمات و آشنایی با آن ها در نظر گرفت که شما می توانید به راحتی تلفظ کلمات مهم انگلیسی را یاد بگیرید. در برخی مواقع عدم آشنایی با تلفظ کلمات و جملات انگلیسی می تواند باعث بدفهمی و تغییر معنای آن ها شود که به این منظور شما می توانید از این برنامه استفاده کنید.

این پلتفرم اقدام به طبقه بندی درس های مختلف کرده است که پس از ورود به آن ها می توان مباحث مختلف را با تلفظ هر کدام یاد گرفت؛ در داخل هر کدام از این درس ها در ابتدا گوینده تلفظ عبارات را به صورت کامل بیان می کند و سپس شما باید همان عبارات را تلفظ کنید که این موضوع سبب تسلط زیاد و یادگیری در کمترین زمان می شود.

 

13. اپلیکیشن Speak English Fluently

برای افرادی که تمایل دارند مهارت های شنیداری و مکالمه خود را به بهترین صورت تقویت کنند، این اپلیکیشن کاربردی می تواند مناسب باشد. در صورتی که تمایل به یادگیری لهجه انگلیسی و پیشرفت در این زمینه دارید این اپلیکیشن می تواند به شما کمک کند. این برنامه شامل عبارات و اصطلاحات گسترده ای در مکالمه های رایج بین زبان آموزان است که می توان در کمترین زمان اقدام به تقویت مهارت های شنیداری و مکالمات روزانه کرد. این اپلیکیشن بیشتر برای افراد مبتدی یا سطح متوسط مناسب است و این افراد می توانند با خیال راحت پایه خود را در مهارت های شنیداری تقویت کنند.

این برنامه جزء اپلیکیشن های انگلیسی استاندارد و طبقه بندی شده است که می تواند در پیشرفت مکالمه به شما کمک زیادی کند، از امکانات منحصر به فرد این برنامه می توان به ضبط صدای کارآموزان و مقایسه تلفظ جملات اصلی با بازخورد افراد اشاره کرد که همین موضوع می تواند باعث شود شما به آسانی و بدون صرف هزینه و زمان زیاد، مهارت های شنیداری و مکالمه خود را تقویت کنید.

 

14. اپلیکیشن یادگیری زبان کودکان Lingokids

اپلیکیشن یادگیری زبان کودکان Lingokids

یادگیری زبان انگلیسی به همان اندازه که برای بزرگسالان اهمیت دارد، برای کودکان و پیشرفت آن ها نیز مهم است. والدین می توانند به منظور یادگیری کودکان خود و پیشرفت آن ها در زبان انگلیسی از این اپلیکیشن استفاده کنند. در حال حاضر پلتفرم Lingokids برای کودکان 2 تا 8 سال طراحی شده است و در داخل این برنامه از انیمیشن های کودکانه زیبا برای آموزش زبان انگلیسی استفاده کرده اند و این موضوع می تواند باعث افزایش یادگیری زبان انگلیسی در کودکان شود.

علاوه بر این، وجود بیشتر 600 بازی، کتاب صوتی و ویدئو نیز باعث می شود تا کودکان بتوانند در محیطی شاد و دوستانه اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کنند. طبق نظرسنجی ها در بین والدین اپلیکیشن Lingokids جزء بهترین برنامه های یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان است و در بین برنامه های انگلیسی آموزش زبان برای کودکان، این اپلیکیشن می تواند گزینه مناسبی باشد و به یادگیری انگلیسی در کودکان کمک شایانی می کند.

سخن پایانی

امروزه یادگیری زبان انگلیسی نقش مهمی در پیشرفت تمامی افراد از کودکان تا بزرگسالان دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال یافتن روش های کم هزینه و آسان برای یادگیری زبان انگلیسی هستند. استفاده از انواع اپلیکیشن های انگلیسی و همچنین برنامه های انگلیسی می تواند به تمامی افراد کمک کند تا با صرف هزینه کم و در زمان دلخواه بتوانند زبان انگلیسی خود را تقویت کرده و در آن پیشرفت کنند. در حال حاضر وجود تعداد زیادی اپلیکیشن با قابلیت ها و ویژگی های متمایز و منحصر به فرد سبب شده است تا افراد بتوانند بر اساس نیاز خود هر کدام از آن ها را انتخاب کرده و برای یادگیری زبان انگلیسی از آن استفاده کنند. اکثر این اپلیکیشن ها به صورت استاندارد و با قابلیت های ویژه طراحی شده است و شما می توانید با اطمینان فراوان برای یادگیری خود یا کودکانتان از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *