لوگو پروان آکادمی

 

توضیحات دوره های آموزشی آنلاین

دوره های آموزشی انلاین یکی از روش های یادگیری زبان های خارجه میباشد که مزایای بسیاری دارد. اگر در صدد یادگیری زبان خارجه هستید اما بنا به دلایلی مانند هزینه سرسام آمور کلاس ها ، دور بودن مسیر اموزشگاه و یا حوصله ندارید در ترافیک بمانید. با کلاس های انلاین میتوانید تمام این مشکلات را حل کنید.

با کلاسهای انلاین شما میتوانید معلم را به خانه ببرید و در هرکجا که باشید با اینترنت میتوانید وارد فصای کاربری بشید. صدا و تصویر استاد مربوطرو ببینید سوالهای خودتون بپرسید . استاد به همه سوالها جواب میده و به شما کمک میکنه تا اگر مشکلی تو فهم مبحث آموزشی دارید اونو درک کنید.

اگر بنا به دلایلی دسترسی به اینترنت نداشته باشید. به صورت خودکار اون دوره آموزشی برای شما ضبط میشه و هر وقت که دسترسی به اینترنت داشتید میتوانید مبحث آموزشی جدید دنبال کنید.

بهترین دوره های آموزشی :

امروزه همه ی افراد به دنبال بهترین هستند .چه زمانی میتوان بهترین دوره ی آموزشی را انتخا ب کرد ؟در حال حاضر کلاسهای آموزشی به صورت حضوری ، مجازی و انلاین برگزار میشود اما کدام دوره بهتر است این به عوامل مختلفی بستگی دارد به طور مثال اینکه ایا میتوانید در کلاسها در زمان مشخص شرکت کنید ، میزان توانایی و میزان هزینه ای که در نظر دارید همگی عواملی هستند که در این انتخاب دخیل میباشند پس این شما هستید که با در نظر گرفتن این موارد میتوانید بهترین دوره را برای خودتان انتخاب کنید.

از مزایای کلاسها و دوره های آموزشی انلاین اینه که :

  • هزینه کمتری نسبت به کلاسهای حضوری داره .
  • نیازی نیست در ترافیک بمانید یا آلودگی هوا را تحمل کنید.
  • یا یک مسیر طولانی طی کنید.

از دیگر دوره های آموزشی انلاین که برای رده های سنی دیگر در نظر گرفته شده است عبارتند از :

  • پکیج شاد و مفرح همراه با فیلم های آموزشی ، شعر ، موسیقی و فلش کارت برای کودکان و نوجوانان
  • پکیج مخصوص سفر ، دوره های کاری و..
  • پکیج پیشرفته مکالمه آزاد
  • پکیج پرطرفدار ، مخصوص بزرگسالان مبتدی
موسسه پروان با پشتیبانی لحظه ای که دارد پاسخگوی مشکلات شما در زمینه استفاده از نرم افزار مربوطه میباشد و همچنین انتقادها و پیشنهادات شما عزیزان را پذیرا میباشد.

برای تماس با موسسه پروان با شماره زیر تماس بگیرید.

 

3 پاسخ

  1. باسلام حداقل تلفنتون رو در حالت پیغام گیر قرار بدید ، که بتونیم نظر ویا پیشنهاد بدیم ویا حداقل خودتون بتونید تماس بگیرید با تشکر قیمت محصولاتتون رو میخواستم موفق باشید

    1. با سلام خدمت شما دوست گرامی راه های ارتباطی با ما از طریق واتس آپ و ارسال تیکت هستش ت اگه تو تایم کاری بین ساعت 9صبح الی 17 تماس بگیرین حتما پاسخگوی شما هستیم
      ضمن اینکه قیمت محصولات روی وب سایت ما درج شده میتونید مشاهده کنید بازم سوالی داشتید با کمال میل در خدمت شما هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *