لوگو پروان آکادمی
پخش ویدیو

دوره آموزش ترکی کتاب istanbul a2

این پکیجی که دراختیار شما قرار خواهد گرفت اموزش پیشرفته زبان ترکی میباشد.اگر دوره ی آموزش کتاب istanbul A1  را گذارنده اید این پکیج ادامه ی دوره مقدماتی میباشد و با گذارندن این دوره سطح شما بالاتر میرود.
(2 customer reviews)
سطح پیشرفته
17 ساعت
49 ویدیو
شامل 16 فایل

دوره آموزش ترکی کتاب istanbul a2

حق کپی ویدئو مجاز نمی باشد

مدرس دوره

خانم حسن زاده

سطح دوره

سطح پیشرفته

مدت زمان دوره

17 ساعت

تعداد جلسات دوره

49 ویدیو

ویدیو های رایگان محصول

قسمت های رایگان

3 Videos
Play Video
سر فصل های آموزشی

تیتر های مهم

دوره آموزش ترکی کتاب istanbul a2

اموزش کتاب استانبول a2

در حال حاضر این پکیجی که دراختیار شما قرار گرفته است اموزش کتاب استانبول a2 می باشد. اگر دوره ی آموزش کتاب istanbul a2  را گذارنده اید این پکیج ادامه ی دوره مقدماتی میباشد و با گذارندن این دوره سطح شما بالاتر میرود.

پیش نیاز اموزش کتاب استانبول a2 :

برای گذارندن این دوره ابتدا باید دوره کتاب istanbul a1  را بگذرانید تا نوبت به این دوره برسد.دوره a1 برای کسانی که قصد مهاجرت یا تحصیل در این کشور را دارند مناسب میباشد .

دوره پیشرفته زبان ترکی مناسب چه کسانی میباشد ؟

کسانی که قصد دارند از سطح 1 فراتر بروند و بتوانند این زبان را به صورت حرفه ای یاد بگیرند و یا قصد دارند مدرک این زبان را بگیرند مناسب میباشد.

دانلود آموزش زبان ترکی استانبولی :

برای دانلود این پکیج آموزشی میتوانید از سمت راست این صفحه گزینه خرید اقدام به خرید این پکیج کنید و بهره لازم از این آموزش را ببرید.

آموزش زبان ترکی برای مهاجرت :

اگر قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارید باید زبان ترکی را بلد باشید تا بتوانید با افراد آن کشور ارتباط برقرار کنید و مقصود و منظور خود را به انها برسانید.

اگر برای تحصیل به این کشور قصد مهاجرت دارید برای کارشناسی ارشد و دکترا ، حداقل سطح B2 برای دانستن و درک زبان ترکی مورد نیاز است. هر سطح 8 هفته (160 ساعت) به طول می انجامد.

روش های یادگیری ترکی استانبولی :

آموزش کلاسی با معلم و سایر دانش آموزان سنتی ترین روش برای یادگیری زبان است. …
معلم خصوصی.
دوره های صوتی و سی دی رام.
دوره های آنلاین زبان ترکی
غوطه وری در این زبان
کتابهای کتابخانه
دوره های آنلاین رایگان و برنامه های تلفن همراه.

بهترین روش یادگیری ترکی استانبولی :

بسیاری از کارشناسان زبان ، غوطه ور شدن را سریع ترین راه برای تسلط به زبان ترکی توصیه می کنند. یعنی بین افراد ترک زبان بودن و یا زندگی کردن با انها میتواند بسیار کاربردی و مفید باشد میتوانید به ترکیه نقل مکان کنید ، با یک خانواده میزبان ترک زندگی کنید و هر گونه تعامل را به زبان ترکی داشته باشید.

آموزش کامل زبان ترکی استانبولی با راهنمای قدم به قدم فارسی :

یکی از اصولی که در یادگیری زبان ترکی مهم است راهنمای گام به گام و با توضیحات کامل میباشد مزیتی که در این پکیج آموزشی رعایت شده است و تمام تمرین ها و گرامر کتاب به صورت کامل به شما توضیح داده میشود.

آموزش زبان ترکی استانبولی در 30 روز :

شاید برای شما هم جالب باشد که در 30 روز زبان ترکی را یادبگیرید اما در عمل برای یادگیری هر زبان خارجی زمانی بیشتر از یک ماه مد نظر میباشد اما با آموزش های فشرده و مطالعه بسیار میتوان در یک ماه پیشرفت چشمگیری داشت اما به صورت کامل این امر امکان پذیر نیست .پس برای یادگیری هر زبان خارجی علاوه بر زمان بیشتر نیازمند تلاش و مطالعه میباشد.

turkish a2 book pdf – کتاب a2 ترکی استانبولی -كتاب تركي a2

جهت دانلود روی لینک کلیک کنید. Istanbul.-A2.-Ders-Kitabi-2012

ترکی استانبولی a2 :

پکیج آموزشی ترکی استانبولی که با توجه به کتاب a2  تدریس شده است و شما میتوانید با استفاده از این پکیج آموزشی سطح زبان خود را تقویت کنید و پس از آن دوره های پیشرفته تر را شروع کنید.

اموزش کتاب استانبول a2 :

این کتاب ادامه ی آموزش سطح A1 میباشد و اگر جزو افراد مبتدی هستید که از زبان ترکی چیزی نمیدانید بهتر است ابتدا دوره ی مقدماتی آموزش ترکی استانبولی را پشت سر بگذارید سپس دوره A2  را شروع کنید.

turkish a2 :

اگر تمام تلاش خود را به کارگیرید و از تمرین و تکرار خسته نشوید به راحتی میتوانید این زبان شیرین را یاد بگیرید . و به مرور زمان در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته باشید.

نظرات دانشجویان

2 reviews for دوره آموزش ترکی کتاب istanbul a2

  1. John

    خیلی خوب و عالی.این استاد سرعت ذهن بالا داره و باهوشه و بسیار خوب تدریس میکنند با وجود سن کم. .به درد هر دانشجوی کودنی نمیخوره!!

  2. sh

    خیلی سریع و بهم ریخته درس می ده
    اول باید گرامر یاد بده
    بعد لغات تک تک معنی کنه
    بعد بیاد بگه چی به چیه مکثم نداره دنبالش کردن مگه؟خوبه دیگه هرکسی واسه ما استاد شده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *