لوگو پروان آکادمی

دوره های آموزشی رایگان مجازی :

با استفاده از دوره های آموزشی رایگان میتوانید بدون پرداخت هزینه زبان ترکی را بیاموزید .این پکیجی که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است آموزش پیشرفته زبان ترکی و حل تمرین های مربوط به این زبان میباشد.

یادگیری ترکی استانبولی در منزل :

  • عدم محدودیت در زمان مشاهده فیلم های آموزشی
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • جلوگیری از اتلاف وقت در ترافیک
  • دوری از آلودگی هوا و بیماری ها

یادگیری ترکی استانبولی کتاب :

کتابی که در این پکیج اموزشی تدریس میشود کتاب استانبول سطح a2 میباشد که آموزش از طریق این کتاب به صورت گام به گام همراه با حل تمرین میباشد.Istanbul.-A2.-Ders-Kitabi-2012

مزایای یادگیری زبان ترکی استانبولی :

افرادی که به زبان خارجی صحبت می کنند شانس بیشتری برای مبارزه با زوال عقل و آلزایمر دارند. مهارت های حافظه ای که هنگام یادگیری زبان ترکی کسب می کنید بدون شک برای شما مفید خواهد بود. یادگیری یک زبان خارجی حتی مزایای بیشتری برای مغز دارد. واقعیت را به گونه ای متفاوت تجربه خواهید کرد.

مهمترین دلایل یادگیری زبان ترکی :

یادگیری زبان ترکی لذت بخش است! شوخی ها را کنار بگذاریم ، ترکی یک زبان عالی است. و یادگیری آن قطعاً مزایای زیادی دارد. چه به ترکیه علاقه مند باشید و چه در مورد یادگیری زبان ترکی ، این دلایل قطعاً شما را برای شروع انگیزه می دهد. در اینجا 8 دلیل متفاوت برای یادگیری زبان ترکی آورده شده است.

یادگیری ترکی استانبولی با تلفظ :

ترکی زبان رسمی ترکیه است ، اما بسیاری از کشورها به آن صحبت می کنند. میلیون ها ترک زبان در آلمان ، قبرس و یونان زندگی می کنند. در کل ، حدود 80 میلیون ترک زبان در سراسر جهان وجود دارد.

اگر می توانید ترکی را مثل آب خوردن صحبت کنید ، می توانید با همه این افراد با مردم محلی ترکیه ارتباط برقرار کنید همچنین با 80 میلیون ترک زبان ، فرصت هایی برای بهبود زندگی شما وجود دارد.

مهاجرت به ترکیه

ترکیه از لحاظ جغرافیایی اهمیت دارد.
ترکیه بین اروپا و آسیا قرار دارد که جهان غرب را به خاورمیانه متصل می کند. از آنجا که این کشور دارای ویژگی هایی از هر دو بخش  است . از نظر ژئوپلتیک کشور بسیار مهمی است. اگر به روابط بین الملل و دیپلماسی علاقه دارید ، یادگیری زبان ترکی واقعاً می تواند برای شما مفید باشد.

از سال 1995 ، ترکیه و اتحادیه اروپا دارای اتحادیه گمرکی هستند. با افزایش اهمیت بین المللی ترکیه ، قطعاً فرصت هایی برای پیشرفت حرفه شما وجود دارد.

5. شغل خود را با زبان ترکی ارتقا دهید
کارکنان دو زبانه حقوق بهتری دریافت می کنند. چرا؟ زیرا آنها یک دارایی برای شرکت هستند. مهارت های زبانی آنها می تواند روابط تجاری ایجاد کند  بنابراین ، چه در حال حاضر برای شغلی کار می کنید که دارای روابط ترکیه است یا قصد دارید در ترکیه کار کنید ، یادگیری زبان ترکی به نفع شما خواهد بود. ناگفته نماند که زبان ترکی در رزومه چقدر عالی به نظر می رسد.

شاید تعجب کنید که چرا به طور خاص زبان ترکی را یاد می گیرید؟ چرا فرانسوی ، اسپانیایی ، آلمانی یا دیگر زبانهای اصلی رایج نیست؟ خوب ، با زبان ترکی ، شما واقعا می توانید برجسته شوید. شرط می بندم بسیاری از همکاران شما به زبان ترکی صحبت نمی کنند. پس این مسیر میتواند موفقیت شما را رقم بزند.

 

آیا یادگیری زبان ترکی سخت است ؟

یادگیری زبان ترکی آسان است
شاید با شنیدن اینکه یادگیری زبان ترکی کار سختی نیست شگفت زده شوید. از آنجا که الفبای ترکی دارای حروف لاتین است می توانید به راحتی ترکی را بخوانید. تسلط بر تلفظ ترکی نیز دشوار نیست. شما می توانید روان صحبت کنید بدون اینکه نگران لهجه خود باشید.

اما ، دلیل اینکه یادگیری ترکی واقعا آسان است مردم ترک هستند. مردم ترکیه از تلاش های شما بی نهایت قدردانی می کنند. اگر ببینند شما سعی می کنید چیزی را به زبان ترکی بیاموزید یا تلفظ کنید ، قطعاً به شما کمک خواهند کرد. این مهربانی ذاتی در مردم ترکیه واقعاً شگفت انگیز است.

سفر به ترکیه :

به راحتی به ترکیه سفر کنید
صحبت کردن به یک زبان خارجی در سفر بسیار مهم است. نمی توانید انتظار داشته باشید که مردم محلی به انگلیسی صحبت کنند. بنابراین ، اگر به زبان ترکی صحبت می کنید ، می توانید تعطیلات خود را واقعاً فراموش نشدنی کنید. شما خدمات بهتری را از افراد محلی ترکیه دریافت خواهید کرد ، هنگام چانه زنی معاملات بهتری دریافت خواهید کرد و به فرصت های بیشتری دسترسی خواهید داشت. گردشگران عادی در ترکیه معمولاً فرصتی برای درخواست توصیه های محلی ندارند. با صحبت به زبان ترکی جواهرات پنهان در ترکیه را کشف کنید.

ترکیه بهشت ​​سفر است. استانبول شهری شلوغ و هیجان انگیز است ، اما خط ساحلی ترکیه فرصتی فوق العاده برای استراحت در ساحل ارائه می دهد. شما می توانید بادکنک های هوایی را تماشا کنید که آسمان را در کاپادوکیا پر می کنند ، یا در یک استخر طبیعی در پاموکاله استراحت کنید. مکانهای دیدنی زیادی در ترکیه وجود دارد و غذاهای معروف ترکیه را باید امتحان کنید. بنابراین ، یکی از بهترین دلایل برای یادگیری زبان ترکی ، دستیابی به اکثر این تجربیات است.

تحصیل در ترکیه :

اگر می خواهید در خارج از کشور تحصیل کنید ، ترکیه مکانی عالی برای این کار است. برخی از دانشگاههای بزرگ ترکیه با آموزش در سطح جهانی وجود دارد. اما ، بهترین قسمت در مورد تحصیل در ز کشور ترکیه ، نحوه زندگی ساکنان محلی ترکیه است. دیدن زندگی روزمره آنها بینش فرهنگی عالی و چشم انداز واقعی جهانی را به شما می دهد. بنابراین ، می توانید این تجربه یکبار در زندگی را با یادگیری زبان ترکی باز کنید.

 زبان ترکی را برای تقویت مغز خود بیاموزید :

دو زبانه بودن به معنای واقعی کلمه مغز شما را بهبود می بخشد. افرادی که به زبان خارجی صحبت می کنند شانس بیشتری برای مبارزه با زوال عقل و آلزایمر دارند. مهارت های حافظه ای که هنگام یادگیری زبان ترکی کسب می کنید بدون شک برای شما مفید خواهد بود.

یادگیری یک زبان خارجی حتی مزایای بیشتری برای مغز دارد. واقعیت را به گونه ای متفاوت تجربه خواهید کرد. شما با فرهنگ های دیگر اشنا و پذیرفته تر خواهید بود. این جهان بینی شما را همدل تر می کند و شما یک شهروند واقعی جهانی خواهید بود. ناگفته نماند که یادگیری زبان چه تاثیری بر سلامت روان دارد. روان صحبت کردن یک دستاورد بزرگ است و وقتی با زبان ترکی به آن دست پیدا می کنید اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

شرکت در آزمون یوس :

اگر قصد مهاجرت ، تحصیل در ترکیه را دارید میتوانید با شرکت در ازمون یوس این آرزو را تبدیل به واقعیت کنید و با کسب نمره عالی در این آزمون میتوانید در بهترین دانشگاه های ترکیه به تحصیل مشغول شوید.برای اطلاع از آزمون یوس و زمان ثبت نام این آزمون اینجا را بخوانید.

چرا ترکی یاد نمی گیرید؟چرا زبان ترکی یاد بگیریم؟

خوب ، چرا که نه؟ ترکی زبانی عالی با تاریخ غنی و سنت های فراوان است. اما ، دو زبانه بودن مزایای بیشتری نیز دارد. منحصر به فرد باشید و ترکی را بخوانید تا برجسته شوید. مسلط به زبان ترکی قطعاً زندگی شما را بهبود می بخشد. بنابراین میتوانید این تجربه را با آکادمی پروان طی کنید.

پکیج آموزش ترکی استانبولی مبتدی و پکیج آموزش ترکی استانبولی پیشرفته که توسط آکادمی پروان تهیه و تدوین شده است برنامه ای است که شما را به سرعت به زبان ترکی می رساند.  مفیدترین کلمات و عبارات ترکی را در اختیار شما قرار می دهد ، بنابراین شما دقیقاً نحوه صحبت مردم محلی را یاد می گیرید. اجازه ندهید رویای شما برای صحبت به یک زبان خارجی خیالی بماند. با آکادمی پروان آن را به واقعیت تبدیل کنید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *