لوگو پروان آکادمی

 


آموزش ریاضی یوس – امتحان یوس ترکیه


ریاضی یوس رایگان :

در قسمت قبل قسمت اول آموزش ریاضی یوس ترکیه را به شما آموزش دادیم در این قسمت ادامه آموزش جلسه پیش میباشد که میتوانید به صورت رایگان از این آموزش ها استفاده کنید.

دوره های آنلاین ریاضی یوس :

موسسه پروان با برگزاری دوره های آمادگی آزمون یوس به دانش آموزان متقضاضی تحصیل در ترکیه کمک میکند تا در رشته ی مورد علاقه خود قبول شوند و ادامه مسیر را به راحتی طی کنند و در دانشگاه دولتی مورد علاقه خود شرکت کنند .

در دوره های آمادگی آزمون یوس ابتدا ریاضی ، هندسه و هوش را یاد میگرید و سپس نکات و ترفند های حل مسئله را به شما اموزش خواهیم داد.

برای دانلود نمونه سوالات ریاضی آزمون یوس اینجا کلیک کنید. تعداد سوالات آزمون یوسآزمون یوس 80 سوال دارد که بخش هوش و استعداد شامل 45 سوال و بخش ریاضی و هندسه شامل 35 سوال میباشد

مباحث ریاضی ازمون یوس – سرفصل ریاضی یوس :

مباحثی که در آزمون ریاضی یوس برگزار میشود دانشگاه ی مختلف با یکدیگر تفاوت دارد و اگر شما میخواهید در چندین دانشگاه این آزمون را شرکت کنید بهتر است که از مباحث کلی آن که به شرح زیر میباشد اطلاع داشته باشید.

منابع ریاضی ازمون یوس :

سوالات آزمون یوس منابع مشخصی ندارند و شما برای اینکه بتوانید با نمونه سوال های این آزمون آشنا شوید میتوانید نمونه سوال های آزمون یوس دانشگاه های مختلف ترکیه را از اینجا دانلود کنید.

کتاب ریاضی ازمون یوس :

در دوره های امادگی آزمون یوس برای حل تمرین سوال های ریاضی از کتاب ریاضی یوس (سایسال ، منطق و پروبلم ) استفاده میشود و اما کتاب  yos bilgi که توسط این مجموعه ، طی چندین سال و با تجربه فعالیت های چند ساله در این زمینه گرداوری شده است که شامل سوالات کلیدی و پرتکرار و مهم میباشد که به دانش آموز کمک میکند با تمامی سوال ها و شکل های مختلف آن در مباحث مختلف آشنا شود و ترفندهای حل آنها را یاد بگیرد.

سطح ریاضی ازمون یوس :

سطح سوالات آزمون ریاضی یوس را نمیتوان تعیین کرد و سطح سوالات از دانشگاهی نسبت به دانشگاه دیگر متفاوت  اما اگر شما با این آزمون ها و نوع سوالات امتحانی اشنا باشید به راحتی میتوانید در رشته دلخواه خود شرکت کنید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *