لوگو پروان آکادمی

 

معرفی پکیج ترکی استانبولی

این پکیجی که در حال حاصر به شما معرفی میکنیم آموزش ترکی استانبولی طبق کتاب istanbul a1  میباشد که در استودیو ضبط فیلم پروان تهیه و تدوین شده است و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است در ادامه به معرفی بیشتراین پکیج و سرفصل های اموزشی و معرفی استاد مجرب زبان ترکی میپردازیم.با ما همراه باشید

قسمت های مختلف پکیج آموزشی

این پکیج آموزشی از قسمتهای مختلفی از جمله:

  • آموزش ویدیویی ترکی استانبولی
  • لغات و اصطلاحات ترکی استانبولی
  • کلیپ های جمع آوری شده آموزش زبان ترکی
  • فایل پی دی اف کتاب های زبان ترکی استانبولی
  • فایل های صوتی آموزش زبان ترکی

که در قالب 3عدد دی وی دی میباشد .جمع آوری و تدوین این پکیج آموزشی حدودا 1سال به طول انجامید و خوشبختانه موفق به تولید و تدوین این لوح فشرده شدیم با این مجموعه آموزشی شما در واقع استاد را به منزل خودتان می‌آورید.


پکیج آموزش ترکی استانبولی a1


فواید یادگیری با پکیج آموزشی

1-هزینه بسیار پایین نسبت به کلاس حضوری

2-صرف وقت کمتر به دلیل عدم رفت و آمد

3-در هنگام یادگیری شما میتوانید چندین بار قسمت هایی که یاد نگرفتید را ببینید

4-این پکیج را برای همیشه در اختیار خواهید داشت اگر باز فراموش کردید میتوایند مجدد ببنید

5-مزیت این پکیج نسبت به بقیه آموزش های ویدیویی این است که استاد را میبینیدو انگار سر کلاس هستید

6-شما به هر دلیل کمبود وقت بیماری(کرونا-آنفولانزا)میتوانید در منزل باشید و از آموزش لذت ببرید

 

منتظر قسمت های بعدی این پکیج باشید .ضمنا شما میتوانید آموزش آنلاین زبان ترکی استانبولی را به صورت آنلاین هم داشته باشید.

فواید کلاس آنلاین

1-امکان ضبط کلاس وجود دارد

2-به صورت ویدیویی میتوانید استاد را ببینید و سوالاتتان را بپرسی

3-در هر زمان میتوانید توسط تخته وایت برد مجازی نوشته های استاد راببینید

4-صرف وقت کمتر

5-نسبت به کلاسهای حضوری 30درصد شهریه پایین تر

برای ثبت نام میتوانید به این شماره زنگ بزنید

02634405609

ساده‌ترین روش برای یادگیری زبان ترکی در کوتاه ترین زمان

ترکیه مقصد گردشگری بسیاری از مردم ایران میباشد. مهاجران زیادی نیز در جهت کار، تحصیل و یا ازدواج به ترکیه سفر می‌نمایند. به همین علت روش اصولی و صحیح یادگیری زبان ترکی استانبولی دغدغه افراد بسیاریست. همان گونه که می‌دانید در حال حاضر ایرانی‌های بسیاری شهروند ترکیه می‌باشند و یا در حال اخذ اقامت ترکیه هستند. به علت مهاجر پذیر بودن کشور ترکیه، همه افرادی که قصد مهاجرت را دارند یکی از مقاصد خود را این کشور در نظر می‌گیرند.

شما به عنوان یک زبان‌آموز شاید نتوانید منابع بسیاری در اینترنت و همچنین فروشگاه‌ها برای یادگیری این زبان بیابید، به همین علت ما قصد داریم تا در کنار آموزش تکنیک‌ها و اصول یادگیری این زبان، منابع آموزشی و کمک آموزشی مثل کتاب و ویدیو آموزشی و پکیج ترکی استانبولی را نیز به شما معرفی کنیم. ولی ابتدا توضیحاتی در مورد زبان ترکی و تاریخچه آن ارائه مینماییم تا پیش زمینه‌ای برای شروع یادگیری شما زبان آموزان باشد.


حتما بخوانید : یادگیری ترکی استانبولی چقدر طول میکشد ؟


درباره زبان ترکی استانبولی

درواقع بیش از ۷۰ میلیون نفر در جهان زبان ترکی استانبولی را به عنوان زبان مادری صحبت می‌نمایند. جالب است که بدانید زبان ترکی زبان دوم حدود ۱۷ میلیون  از مردم هست. زبان ترکی استانبولی رایج‌ترین زبان از شاخه زبان ترکیه‌ای می‌باشد. کشورهایی مانند ترکیه، یونان، بلغارستان، جمهوری مقدونیه، قبرس شمالی، آلبانی، بخش‌های شرقی اروپا، کوززو و بخش‌هایی از عراق به این زبان صحبت می‌نمایند.

زبان ترکی استانبولی مثل زبان مجارستانی و همچنین فنلاندی به شاخه زبان‌های آلتایی از خانواده زبان‌های آلتایی-اورال باز می‌گردد. درواقع به زبان‌های ترکی و همین طور مشابه آن، زبان آغوز نیز گفته می‌شود. زبان ترکی استانبولی دارای ۲۱ حرف صامت و ۸ حرف صدادار است. ضمایر دستوری آن مثل فارسی یکسان و شامل مؤنث و مذکر میباشند. لازم به ذکر است که افعال زبان ترکی مثل زبان فارسی دارای شناسه می‌باشند.


پکیج آموزش ترکی استانبولی دوره a2


ریشه زبان ترکی استانبولی

حدودا قریب به ۸۵ درصد از واژگان زبانی ترکی ترکیبی از زبان فارسی و عربی میباشند و به این زبان، زبان ترکی عثمانی می‌گویند. با گسترش و توسعه قلمرو امپراتوری عثمانی، زبان ترکی استانبولی تغییرات بسیاری نمود. در زمان آتاتورک جنبش زبانی صورت گرفت که در طی آن الفبای عثمانی با الفبای لاتین جایگزین شد بنابراین بسیاری از واژگان فارسی و همین طور عربی از این زبان حذف شد. کلمات ترکی جایگزین واژه‌های فارسی و عربی شدند. البته ریشه زبان ترکی استانبولی را می‌توان ترکستان چین در آسیای مرکزی نیز دانست.

یادگیری زبان ترکی استانبولی

اگر بنا به دلایلی از جمله: مسافرت، مهاجرت کاری و یا تحصیلی، تجارت و ازدواج و… قصد سفر به کشور ترکیه را دارید، بایستی زبان ترکی استانبولی را فرا گیرید. علی رقم تصور بسیاری از اشخاص، مردم ترکیه تسلط چندانی بر زبان انگلیسی ندارند پس برای این که بتوانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید و در محل کار، فرودگاه و… ارتباطی موثر برقرار نمایید بایستی زبان ترکی استانبولی را به طور کامل یاد بگیرید.

یادگیری ترکی استانبولی سخت است ؟

خوشبختانه یادگیری زبان ترکی خیلی هم سخت نیست و برای یادگیری زبان ترکی استانبولی بایستی از آموزش الفبا شروع نمایید. با دانستن الفبا به راحتی می‌توانید کلمات را بخوانید. و سپس نوبت به یادگیری دستور زبان ترکی، قواعد و نحوه ساختاربندی جملات می‌رسد که موسسه پروان با تنظیم پکیج ترکی استانبولی برای شما زبان آموزان راه آموزشی تکنیکی و همچنین ساده را میگشاید همین الان کلیک کنید و یک ویدیو در مورد آموزش زبان ترکی ببینید.

اموزش های بیشتر :

گرامر ترکی استانبولی 

لینک های مرتبط :

مکالمه زبان ترکی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *