لوگو پروان آکادمی

آموزش زبان ترکی استانبولی صفر تا صد

آموزش زبان ترکی استانبولی کامل + 30 ویدیو و پادکست رایگان

نمایش ویدیو درباره اموزش زبان ترکی استانبولی

آموزش زبان ترکی استانبولی به صورت کامل از ابتدا. (سطح A1 , A2 , B1 , B2

  1. سطح A1: در این سطح، شما با اصطلاحات و جملات ساده در زبان ترکی استانبولی آشنا می‌شوید.

  2. سطح A2: در این سطح، شما توانایی بیشتری در استفاده از زبان ترکی استانبولی خواهید داشت. 

  3. سطح B1: در این سطح، شما قادر هستید در موقعیت‌های گوناگون از زبان ترکی استانبولی استفاده کنید. 

  4. سطح B2: در این سطح، شما توانایی صحبت کردن و نوشتن به زبان ترکی استانبولی را با سطح حرفه ای دارید.

0 نفر

تعداد خریداران دوره

مدرس دوره: خانم رعنا افشار، خانم حسن زاده، آقای نمازی

سطح دوره: مبتدی تا پیشرفته

تعداد جلسات دوره: بیش از 400 جلسه

تعداد جلسات دوره: 180 جلسه آموزشی

سود شما 392 هزار تومان

1,960,000 تومان

خرید دوره زبان ترکی استانبولی A1

در دوره زبان ترکی استانبولی سعی بر ان بوده که از بهترین مدرسین زبان ترکی استانبولی استفاده شود و تمام نکات ریز و درشت زبان ترکی استانبولی به صورت ساده و روان به شما اموزش داده شود.در این قسمت طریقه استفاده از دوره اموزش ترکی استانبولی آموزش داده میشود. تا اگر نکته ابهامی در استفاده از این دوره دارید برای شما حل شود.

خرید دوره زبان ترکی استانبولی A2

این پکیجی که دراختیار شما قرار خواهد گرفت اموزش پیشرفته زبان ترکی میباشد. اگر دوره ی آموزش کتاب istanbul A1 را گذارنده اید این پکیج ادامه ی دوره مقدماتی میباشد و با گذارندن این دوره سطح شما بالاتر میرود.

کامل ترین دوره اموزش زبان ترکی استانبولی سطح B1 بیش از 147 جلسه اموزشی به صورت ویدیویی توسط استاد مهران نمازی در استودیو پروان تهیه و تولید شده است در این آموزش صفر تا صد تمامی مثال ها و تمرین ها و گرامر ها و مکالمه های کل کتاب استانبول B1 خواهید آموخت.به جرات می توان گفت که جامع ترین اموزش را خواهید دید.

کامل ترین دوره اموزش زبان ترکی استانبولی سطح B2 بیش از 168 جلسه اموزشی به صورت مکالمه محور به صورت ویدیویی توسط استاد مهران نمازی در استودیو پروان با بهترین کیفیت صدا نور و تصویر تولید شده است.

آموزش زبان ترکی استانبولی صفر تا صد

آموزش زبان ترکی استانبولی

آموزش زبان ترکی استانبولی یک زبان بیش از مجموعه ای از کلمات و قوانین برای چگونگی کنار هم قرار دادن این کلمات است. با پکیج آموزش ترکی استانبولی مبتدی و پکیج آموزش ترکی استانبولی پیشرفته میتوانید ترکی را بدون رفتن به کلاس، استخدام معلم یا سرمایه گذاری در نرم افزارهای گران قیمت یاد بگیرید. ما دوره ها را به طور منظم آپدیت و پیشرفته می کنیم ، بنابراین فرصت های یادگیری و پیشرفت همیشه در حال افزایش است.

اموزش ترکی استانبولی

چرا زبان ترکی استانبولی ؟

شغل

دوزبانه بودن فقط برای رزومه شما خوب نیست ، می تواند شغل شما را تغییر دهد. دانستن زبان ترکی می تواند برای هر کسی که با شرکت های ترکی تجارت می کند یا قصد کار در این کشور را دارد ، بسیار مفید باشد.

مسافرت

خطوط ساحلی و شهرهای عجیب و غریب ترکیه میتواند مسافرت خوبی برای  تعطیلات  شما محسوب شود. دریاهای آرام ، ویرانه های باستانی ، بازارهای پر رونق و معماری نفس گیر هر ساله ده ها میلیون گردشگر را به خود جذب می کند.

آموزش زبان ترکی استانبولی با هزینه یا رایگان ؟

برای افرادی که صرفه جویی و شکیبایی بیشتری نسبت به زبان آموزان معمولی دارند ، روش هایی برای آموزش رایگان زبان ترکی وجود دارد:

تبادل زبان بین دو نفر

این روش  تکنیکی است که در آن دو نفر که مایلند زبان یکدیگر را بیاموزند به نوبت به عنوان معلم و دانش آموز مشغول می شوند. به عنوان مثال: اگر دو ساعت ملاقات همدیگر را ملافات میکنند ، می توانید یک ساعت به زبان ترکی صحبت کنید و سپس ساعت دیگر را به انگلیسی تغییر دهید تا هر دو تمرین کنید.

این گزینه می تواند یک گزینه خوب باشد هنگامی که قبلاً مقداری زبان ترکی را یاد گرفته اید و فقط می خواهید تمرین کنید انتخاب بسیار مناسبی میباشد. این روش برای هر دو طرف رایگان است ، اما یک تعهد زمانی قابل توجه است.

غوطه وری

انجام فعالیت های روزمره مثل دیدن اخبار و فیلم های ترکیه ای و یا اشنایی با دستورات مقدماتی این زبان میتواند یک گزینه مناسب برای یادگیری زبان ترکی باشد که زمان بر است . کتابها می توانند شما را بعد از مطالعه زیاد به زبان ترکی ترغیب کنند ، اما به درک مطلب یا صحبت کردن کمک نمی کند.

چرا تقویت مهارت شنیداری در آموزش زبان ترکی استانبولی مهم است؟

ارتباط و مکالمه از دو بخش صحبت کردن و شنیدن تشکیل می‌شود. در بخش صحبت کردن باید توانایی استفاده از لغات و واژگان یک زبان با گرامر و تلفظ صحیح را داشت اما در بخش شنیدن باید مهارت درست تشخیص دادن کلمات را پیدا کرد و کسب این مهارت کار چندان ساده‌ای نیست.

بیشتر زبان آموزان در یادگیری یک زبان جدید، بخش شنیداری است. تا زمانی که جملات و لغات به درستی شنیده نشوند، امکان پاسخگویی به آن‌ها وجود ندارد. برخورداری از مهارت لیسنینگ در زبان ترکی استانبولی برابر با درک کامل فرد مقابل شما خواهد بود.

این خود باعث رفع سوء تفاهم‌‌ها، افزایش اعتمادبه‌نفس و تسلط شما بر زبان ترکی استانبولی است. لیسنینگ در آزمون تومر، در دو قسمت نقش اساسی را ایفا می‌کند:

  • بخش لیسنینگ: ۲۵ نمره دارد و شما بعد از شنیدن فایل‌های صوتی باید به سوالات مربوطه پاسخ دهید.
  • بخش مکالمه: اگر شما نتوانید صحبت‌های طرف مقابل را درک کنید، قادر به ارائه پاسخ مناسب نخواهید بود. به‌این‌ترتیب، ۱۵ الی ۲۵ نمره را از دست خواهید داد.

در آموزش زبان ترکی استانبولی هم شنیدن و درست شنیدن یک چالش جدی است. بسیاری از لغات در این زبان به هم شباهت دارند و اگر در تشخیص آن‌ها به درستی عمل نکرد، امکان درک معنا و مفهوم جمله هم وجود نخواهد داشت. به همین دلیل بیشتر اساتید این زبان تقویت مهارت‌های شنیداری را گام اول در مکالمه زبان ترکی می‌دانند.

نکات مهم در آموزش زبان ترکی استانبولی

تقویت مهارت‌های شنیداری

تکنیک‌های مختلفی برای تقویت مهارت شنیدن در زبان ترکی استانبولی وجود دارند که با جستجوی ساده در اینترنت می‌توان با انواع مختلف آن‌ها آشنا شد اما انتخاب بهترین تکنیک از میان انواع روش‌های تقویتی موضوعی بسیار با اهمیت است.

بسیاری از زبان آموزان به دلیل انتخاب تکنیک اشتباه یادگیری تصور می‌کنند که توانایی و مهارتی در یادگیری این زبان ندارند و بعد از مدتی تکرار و تمرین را رها می‌کنند، در حالیکه این طور نیست.

ضعف در تشخیص کلمات و اصطلاحات زمانی که در ابتدای مسیر یادگیری و آموزش زبان ترکی استانبولی هستید یک اتفاق عادی است و با تکرار و تمرین برطرف می‌شود.

ضبط مکالمات

تکرار و تمرین موضوعی است که در بیشتر مهارت‌های یادگیری به آن تاکید می‌شود اما با کمی تخصصی‌تر انجام دادن این کار می‌توان تاثیر آن را دو چندان کرد. این بار به جای تکرار با خود یا تمرین از روی کتاب‌های آموزش زبان ترکی استانبولی شروع به مکالمه با خود کنید.

خط به خط متن یک کتاب را مرور کنید و صدای خود را ضبط کنید. قطعا درک شما از صدا و صحبت خود بیشتر از صحبت و مکالمات دیگر افراد است و تشخیص لغات در مکالماتی که خود به طور شخصی ضبط کرده‌اید، راحت‌تر از مکالمات سایر افراد است.

بعد از ضبط مکالمه کافی است در هر شرایطی شروع به گوش دادن آن کنید. در زمان ورزش کردن یا پیاده‌روی، انجام کارهای منزل، غذا خوردن، انجام کارهای شخصی، قبل از خواب و هر زمان که وقتی برای شنیدن داشته باشید.

مرور مطالب قدیمی

نکته بعدی در آموزش زبان ترکی استانبولی و تقویت مهارت شنیداری، مرور مطالب قدیمی است. حتی اگر احساس می‌کنید به شنیدن و مکالمه تسلط نسبی پیدا کرده‌اید هم مرور مطالب قبلی را فراموش نکنید.

این موضوع به خصوص برای افرادی که بلافاصله بعد از یادگیری زبان قصد مهاجرت به ترکیه را ندارند از اهمیت بیشتری برخورداری است. مرور مطالب قدیمی مانع فراموشی آن‌ها می‌شود و در صورت کاهش تسلط به یک بخش مانند شنیدار یا گفتار، به تقویت سریع‌تر آن‌ها کمک می‌کند.

ارتباط و مکالمه مستقیم

طبیعتا هیچ چیز به اندازه مکالمه مستقیم و دو طرفه در تقویت مهارت‌های شنیداری و گفتاری موثر نیست. در آموزش زبان ترکی استانبولی به ارتباط و مکالمه مستقیم تاکید زیادی می‌شود و چه بهتر که این مکالمه به جای زبان آموزی دیگر حتی در سطح پیشرفته، با شخصی ترک زبان انجام شود.

البته امروزه این کار چندان سخت نیست. کافی است حسابی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید، چند کاربر ساکن ترکیه را دنبال کنید و بعد از تعامل اولیه با آن‌ها درخواست کنید که در تقویت مهارت‌های گفتاری و شنیداری به شما کمک کنند.

تماشای برنامه های تلویزیون ترکیه

شما می‌توانید برنامه‌های تلویزیون ترکی را در youtube.com و غیره تماشا کنید. این به شما کمک می‌کند تا مهارت شنیداری ترکی خود را بهبود بخشید. تماشای برنامه‌های تلویزیونی در طولانی‌مدت مفید است.

شما در حال یادگیری زبان ترکی به عنوان یک زبان خارجی هستید و زبان برنامه‌های تلویزیونی برای زبان‌آموزان ترکی بیش از سطح پیشرفته است. تماشای برنامه‌های تلویزیونی همچنان یک فعالیت شنیداری مفید برای یادگیری زبان ترکی است.

شرکت در کلاس‌های تمرین زبان ترکی به‌صورت آنلاین

یکی دیگر از راه‌های بهبود مهارت شنیداری در زبان ترکی، پرسیدن سوال و گوش‌دادن به آنچه مردم می‌گویند است. فعالیت گوش‌ دادن فقط گوش‌ دادن به یک متن طولانی نیست، بلکه گوش‌ دادن به کسانی است که به زبانی که شما یاد می‌گیرید صحبت می‌کنند.

این نکته در آموزش زبان ترکی استانبولی بسیار مهم است. پرسیدن سوال از سخنران ترکی به شما کمک می‌کند تا مهارت شنیداری ترکی و همچنین مهارت گفتاری خود را بهبود بخشید و در صحبت‌کردن تسلط پیدا کنید.

استفاده از محصولات دیجیتال

انواع مختلفی از نرم افزارها، کتاب‌های دیجیتال و پادکست‌ها وجود دارند که با کمک آنها می‌توانید مهارت‌های شنیداری خود را تقویت کنید. نرم افزار Radyo Kulesi، یک ابزار قدرتمند است که با کمک آن می‌توانید به تمام کانال‌های رادیویی ترکیه دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید از پادکست‌های زیر در جهت ارتقای مهارت‌های شنیداری خود استفاده کنید:

  • İlk sayfası
  • Nasıl olunur
  • Film loverss
  • Teras noir
  • Nereden başlasam

کتاب استانبول سطح A1

istanbul yabancılar için türkçe ders kitabı a1  نام اصلی کتاب است و جدید ترین منبع آموزش آکادمیک برای آموزش زبان ترکی استانبولی است.

این کتاب در اکثر آموزشگاه‌های زبان ترکی استانبولی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این کتاب از جدیدترین متدها برای آموزش و یادگیری زبان ترکی استانبولی استفاده می‌شود. آموزش کتاب استانبول a1، گام بزرگی برای تقویت مهارت‌های شنیداری شما در کنار سایر مهارت‌ها خواهد بود.

کدام منبع آموزش زبان ترکی را انتخاب کنیم؟

در ابتدا گفته شد که برای آموزش زبان ترکی استانبولی، به خصوص در بخش شنیداری منبع آموزشی بیشترین تاثیر را دارد. با توجه به تنوع منابع موجود در بازار به این منظور گاهی انتخاب بهترین منبع و بهترین روش تقویت مهارت‌ها کاری دشوار می‌شود اما در نظر داشتن نکات زیر این کار را تا حد زیادی ساده‌تر می‌کنند:

  • منبعی را انتخاب کنید که زبان آموزان بیشتری از آن استفاده می‌کنند.
  • بخشی از محتوای منبع را گوش کنید و در صورت ارتباط گرفتن با صدای استاد و نحوه تدریس از آن استفاده کنید.
  • به جای استفاده از چند منبع آموزشی، یک منبع برای آموزش و چند منبع برای تقویت داشته باشید.
  • در انتخاب منبع به سطح آن دقت کنید. یک منبع خوب مطالب را از سطح مبتدی و پایه تا سطح پیشرفته ارائه می‌کند.
  • در نهایت منبع آموزشی خود را طبق دستورالعمل آن استفاده کنید تا نتیجه بهتری دریافت کنید.

راهکارهای تقویت در آموزش زبان ترکی استانبولی

گوش‌دادن مداوم

شما باید از زمان خود به بهترین‌نحو برای تقویت مهارت‌های شنیداری استفاده کنید. برای مثال زمانی که در خودرو نشسته‌اید و در حال رانندگی هستید، به‌جای گوش‌دادن به رادیو فارسی، به رادیوهای ترکی استانبولی گوش دهید. این کار به شما می‌کند به‌طور مداوم در معرض شنیدن کلمات و جملات ترکی قرار بگیرید و به‌این‌ترتیب از نظر شنیداری خود را تقویت کنید.

برای پیشرفت در مهارت‌های شنیداری اموزش زبان ترکی استانبولی می‌توانید زمانی که در اتوبوس، تاکسی و یا در حال قدم هستید نیز با کمک پادکست‌های ترکی انجام دهید. اگر قبلا از خواب به‌طور پیوسته پادکست‌های ترکی گوش کنید و یا فیلم‌های ترکی در یوتیوب را مرور کنید، پس از مدتی متوجه خواهید شد که از نظر شنیداری پیشرفت زیادی کرده‌اید.

گرامر و دایره لغات را تقویت کنید

زمانی که شما در بخش گرامر و خزانه لغات، خود را تقویت کنید، بدون شک در زمینه شنیداری هم پیشرفت خواهید کرد. برای اینکه صحبت‌های طرف مقابل را به‌خوبی درک کنید، نیاز دارید بر لغات زیادی مسلط باشید و دستورالعمل‌های گرامر را بدانید.

همچنین باید بدانید که خواندن نیز برای تقویت لیسینینگ مهم است. زمانی‌که در زمینه ریدینگ خود را تقویت کنید و متون زیادی را مطالعه کنید، به‌مرور زمان خواهید دید که در شنیدن جملات نیز مهارت بیشتری را کسب کرده‌اید.

از محتوای آسان شروع کنید

زمانی که برای تقویت مهارت شنیداری خود از محتوای سخت شروع می‌کنید، انگیزه خود را از دست می‌دهید. بنابراین بهتر است برای شروع، متون ساده را انتخاب کنید تا همه‌چیز را به‌خوبی متوجه شوید. سپس به‌سراغ محتوای سخت بروید.

تلفظ صحیح لغات دقت کنید

برای اینکه هنگام شنیدن جملات دچار مشکل نشویم، باید تلفظ دقیق کلمات را بدانیم. بسیاری از کلمات در زبان ترکی از نظر تلفظ با یکدیگر شباهت دارند.

اگر درک درستی از تلفظ کلمات نداشته باشیم، هنگامی‌که به‌سرعت بیان شوند ما نمی‌توانیم به‌خوبی آنها را متوجه شویم. بنابراین در فرایند آموزش زبان ترکی استانبولی، به تلفظ دقیق هر کلمه دقت کنید.

آموزش زبان ترکی استانبولی با آکادمی پروان تجربه کنید

یادگیری با پروان هزینه کمتر اما کیفیت بالا را برای شما به ارمغان دارد آموزش ها بدون آگهی و تبلیغات است و توسط تیمی از متخصصان زبان ، مربیان و طراحان تهیه شده است. بنابراین شما تجربه یادگیری با بهترین کیفیت را با بهترین قیمت را تجربه میکنید.

هر چهار جنبه کسب زبان ، گوش دادن ، خواندن ، نوشتن و صحبت کردن را با درسهای چند رسانه ای کاملاً تعاملی پوشش دهید. ویژگی تشخیص گفتار حتی به شما در بهبود تلفظ کمک می کند. شش درس رایگان ترکی با پروان را امتحان کنید و خودتان ببینید چقدر یادگیری می تواند لذت بخش باشد.

پادکست های آموزش زبان ترکی استانبولی

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
نمایش ویدیو درباره پادکست اموزش زبان ترکی استانبولی

نظرات دانشجویان

1 review for آموزش زبان ترکی استانبولی صفر تا صد

  1. kompresör fiyatları

    İşiniz için en iyi kompresörü burada bulacaksınız. Performansı ve kaliteyi bir arada sunuyoruz

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *