لوگو پروان آکادمی

 

بررسی آموزش زبان انگلیسی با سریال

آموزش زبان انگلیسی با سریال

 یادگیری زبان انگلیسی سال هاست که به دلیل وجود نداشتن شیوه درست آموزشی به مشکلی بزرگ تبدیل شده اما امروزه با ارائه شیوه های جدید و متعدد آموزشی انتخاب های مختلفی پیش روی زبان آموزان قرار گرفته است که بعضی از آنها نا کار آمد و بعضی دیگر بسیار مفید اند که شیوه آموزش زبان انگلیسی با سریال و فیلم های انگلیسی یکی از بهترین روش ها است.

یادگیری زبان انگلیسی سال هاست که به دلیل وجود نداشتن شیوه درست آموزشی به مشکلی بزرگ تبدیل شده اما امروزه با ارائه شیوه های جدید و متعدد آموزشی انتخاب های مختلفی پیش روی زبان آموزان قرار گرفته است که بعضی از آنها نا کار آمد و بعضی دیگر بسیار مفید اند اگر بخواهیم به چند مورد از آنها اشاره کنیم میتوانیم از شیوه یادگیری با آهنگ های زبان اصلی، آموزش زبان انگلیسی با سریال و فیلم های انگلیسی، یادگیری با اخبار و غیره اشاره کرد که در این مطلب به بررسی شیوه آموزش زبان انگلیسی با سریال می پردازیم.

در شیوه آموزش قدیمی زبان آموز تنها با کلمات، معنی آنها و گرامر زبان انگلیسی دست و پنجه نرم می کرد به همین علت یادگیری زبان بسیار دشوار و غیر کاربردی بود زیرا حتی ممکن بود تلفظ کلمات را نیز اشتباه یاد بگیرند، زبان آموزانی که به روش قدیمی به یادگیری پرداختند قطعا امروز قدرت مکالمه و گوش دادن و فهمیدن کامل زبان انگلیسی بسیار ضعیفی دارند.

اما در روش نوین که آموزش زبان انگلیسی با سریال است، زبان آموز با کلمات، اصطلاحات، تلفظ درست و گرامر به طور همزمان آشنا می شود.

 

آموزش زبان انگلیسی با سریال

مزیت های آموزش زبان انگلیسی با سریال :

شیوه آموزش زبان انگلیسی با سریال اعتماد به نفس زبان آموز را برای صحبت کردن به زبان دیگر بالا میبرد زیرا با تکرار متعدد کلمات و جملات، شیوه بیان همه آنها در خاطر زبان آموز می ماند و باعث می شود گاهی بدون این که بداند آن را به کار ببرد و به این شکل میتواند بدون ترس به زبان انگلیسی صحبت کند.

آموزش زبان انگلیسی با سریال باعث می شود بتوانیم هنگام گوش دادن آهنگ به زبان انگلیسی یا اخبار خارجی و یا فیلم و سریال های دیگر کلماتی که می شنویم را از هم تفکیک کنیم و بفهمیم زیرا اگر لیسنینگ ما قوی نباشد هرچند که دایره لغات انگلیسی خوبی داشته باشیم در فهم جملاتی که به سرعت بیان می شوند به مشکل برخورد می کنیم.

یکی از سریال هایی که برای یادگیری زبان انگلیسی با سریال پیشنهاد می شود، سریال فرندز است زیرا در فصل ها و قسمت های متعدد به دغدغه ها و مشکلات و زندگی روزمره و شادی های افرادی می پردازد که با هم زندگی می کنند از این رو کلمات پرکاربرد و اصطلاحات و گرامر روزمره در آن به وفور تکرار می شود، به طور کلی برای آموزش زبان انگلیسی با سریال، سریال ها با ژانر خانوادگی پیشنهاد می شود زیرا در این نوع سریال ها به زندگی روزمره یک فرد یا افراد با افراد خانواده و دوستان می پردازد که نمونه ای عالی برای فهمیدن کاربرد کلمات و جملات در موقعیت های مختلف است.

شیوه آموزش زبان انگلیسی با سریال به شما کمک می کند تا بدون صرف هزینه رفت و آمد و بدون اتلاف وقت برای رفتن به آموزشگاه از وقت خود بهترین استفاده را ببرید و در خانه به یادگیری زبان انگلیسی بپردازید.

سوالات متداول شما

چطور زبان انگلیسی رو بدون گرامر یاد بگیریم?
برای یادگیری زبان انگلیسی بدون گرامر نیاز داریم که.

آموزش زبان انگلیسی با سریال به شما کمک می کند که در هر جا که هستید بتوانید به یادگیری بپردازید، اگر شاغل هستید در راه رفت و آمد به سر کار و یا در زمان بیکاری و اگر دانشجو و یا دانش آموز هستید در راه خانه یا دانشگاه، با این شیوه یادگیری شما می توانید از وقت خود به بهترین شکل استفاده کنید.

 

آموزش زبان انگلیسی با سریال

سایر آموزش های سایت

آموزش زبان انگلیسی مبتدی

پکیج آموزش  ترکی استانبولی

آموزش لیسینینگ آیلتس

آموزش کتاب استانبولa1

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *