لوگو پروان آکادمی

اموزش زبان انگلیسی مبتدی ویژه بزرگسالان

در این دوره به آموزش زبان انگلیسی مبتدی بزرگسالان می پردازیم

آموزش زبان انگلیسی مبتدی بزرگسالان :

آموزش زبان انگلیسی مبتدی بزرگسالان مختص کسانی میباشد که از زبان انگلیسی چیزی نمیدانند و قبلا آموزش خاصی ندیده اند  که به این افراد بزرگسالان مبتدی میگوییم.

این پکیج آموزشی زبان برای کسانی که جمله سازی بلد نیستندو با اصول اولیه این زبان و ساختار جمله ها و زمان ها اشنا نیستند و نمیتوانند مقصود خود را بیان کنند مناسب میباشد.

درباره ی زبان انگلیسی :

این زبان در اواسط قرون وسطا در انگلستان مورد استفاه قرار گرفت و امروزه در کل جهان رایج میباشد و بین حدودا 60 کشور یک زبان رسمی میباشد.این زبان در کشورهای انگلستان، ایالات متحده، کانادا، استرالیا، ایرلند و نیوزیلند مورد استفاده قرار میگیردو سومین زبان مادری رایج در کل دنیا میباشد.این زبان به واسطه ی قدرت بالای امپراتوری بریتانیا به طور چشمگیری در جهان گسترش یافت و امروزه بالاترین تعداد انتشار مقاله های علمی و فنی را دارا میباشد.

یادگیری زبان انگلیسی چقدر طول میکشد ؟

اینکه بخواهیم برای یادگیری زبان انگلیسی مدت زمان تعیین کنیم باید عوامل مختلفی را در نظر بگیریم و مهمترین فاکتوری که در این امر دخیل میباشد میزان دانش قبلی و تمرین زبان آموز میباشد که هرچه تلاش و پشتکار در این زمینه بیشتر باشد زمان یادگیری کاهش پیدا میکند و زبان آموز سریع تر به هدف مورد نظر میرسد.

یادگیری زبان انگلیسی سطح مبتدی :

سطح مبتدی به کسانی گفته میشود که اطلاعاتی درباره ی این زبان نمیدانند و نیاز به یادگیری مفاهیم اولیه و اصلی را دارند.مثل شناخت ارکان اصلی جمله مثل فاعل و مفعول و فعل و.. و یا ساخت جمله به روش صحیح و یادگیری کلمات مهم و کاربردی..در این دوره آموزشی زبان همه این موارد از ابتدا آموزش داده شده است و نکته ی مهمی که این پکیج را متمایز کرده دوره و مرور جلسه قبل و همچنین آموزش با داستان میباشد که در این صورت مطالب جدید و قواعد راحت تر و عمیق تر در ذهن شما جای میگیرند.

چه مواردی در پکیج آموزش انگلیسی مبتدی بزرگسالان آموزش داده میشود ؟

در این پکیج آموزشی به شما یاد میدهیم که چگونه جمله سازی کنید و ساختار جمله بندی را به صورت کامل و شفاف به شما آموزش خواهیم داد.

این پکیج آموزش به صورت مبتدی میباشد و به شما فعل ، فاعل و مفعول و همه ی مواردی که در ساخت یک جمله به کار میرود اموزش داده خواهد شد.

در این پکیج شما با قواعد جمله سازی در انگلیسی به صورت صحیح اشنا خواهید شد و پس از آن میتوانیدبه راحتی جمله بندی های درست را بیان کنید و شاهد پیشرقت چشم گیر خود باشید.

در این اموزش مواردی از قبیل فاعل، فعل ، مفعول ، قیدهای زمان و مکان ، صفتها و همه ی مواردی که به ذهن شما میرسد آموزش داده میشود و جایگاه این موارد در جمله ها بیان خواهد شد تا اصول صحیح را به خاطر بسپارید.

مزایای پکیج آموزش انگلیسی مبتدی بزرگسالان :

  • آموزش زبان به صورت زبان فارسی میباشد
  • در این آموزش کلمه های کاربردی بسیاری یاد میگیرید
  • همه ی این کلمه ها در طول جلسات تکرار و تمرین میشود تا در ذهن شما بماند
  • ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس و همچنین ترجمه متون انگلیسی
  • مرتب سازی جمله های بهم ریخته برای یادگیری درست جایگاه فاعل ، فعل و قیدها

فیلم آموزش زبان انگلیسی از صفر :

در این پکیج آموزش زبان از ابتدا به شما یاد داده خواهد شد وقواعد و دستورات زبان انگلیسی آموزش داده خواهد شد و شما با ساخت قواعد جمله ، ارکان جمله و ترتیب انها اشنا خواهید شد.سپس متن های فارسی به انگلیسی و بالعکس برای شما ترجمه خواهد شد و در حین آموزش گرامر دستور زبان انگلیسی به شما آموزش داده خواهد شد.برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر نباید فقط روی کلاس یا پکیج آموزشی و یا کتاب اکتفا کرد بلکه باید فیلم و سریال نگاه کرد و موسیقی گوش کرد از کلاس استفاده کرد وپکیج آموزشی هم به عنوان کمک آموزشی در کنار شما خواهد بود و توصیه ما این است که پس از تهیه پکیج آموزشی هر 4ماه مجدد ویدیو ها رو ببینید که فراموشتان نشود و مطالب مرور شوند فقط صرف یکبار دیدن این محصول نمیشه مکالمه زبان انگلیسی را فرا گرفت

ساختار جمله در زبان انگلیسی :

فاعل + فعل +مفعول +..+ قیدهای زمان /مکان / حالت

فاعل چیست ؟

فاعل به کسی که کاری را انجام میدهد گفته میشود این فاعل میتواند اسم خاص ، ضمیرها و.. باشد

ضمیر چیست ؟

ضمیر به جای اسم مینشیند و از تکرار آن جلوگیری میکند

 

فعل چیست ؟

فعل کار انجام شده میباشد که فاعل آن را انجام داده است.

مفعول چیست ؟

کار بر روی او انجام میشود در فارسی کلمه را بعد آن قرار میگیرد. در زبان انگلیسی با حرف اضافه شناخته میشود.

در جلسات بعدی ادامه این آموزش و نکات دیگر را آموزش خواهیم داد.

با ما همراه باشید.

دیگر محصولات سایت

آموزش آیلتس

آموزش ترکی استانبولی

 

18 پاسخ

  1. یکماه که می خوام ثبت نام کنم نمیتونم نا ۲۵پوره ی انگلیسی رو دنبال کردم با استاد خاکی جوان دوره های بعدیشو نمیدونم چطوری دنبال کنم خیلی برام مهم اطفا راهنمایی کنید

  2. سلام استاد شما خیلی روان و قابل فهم تدریس میکنید عالیه لطفا هزینه پکیج ذوره را بفرمایید ممنون

    1. سلام ممنون از شما که ما رو دنبال میکنید هزینه پکیج بعد از ورود به دوره کاملا مشخص هستش در حال حاضر 255000تومان هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *